JAKTEN PÅ DET PERFEKTE SOPPBILDET.

Den jakten har vart i mange år og kommer mest sannsynlig aldri til å ta slutt.

Sopp finnes i ulike farger…

Sopp finnes i ulike fasonger…

Sopp finnes i spiselige varianter…

Sopp finnes i ulike størrelser…

Sopp finnes nesten overalt…

 

Det er mange år siden jeg begynte jakten på det perfekte soppbildet. Så mange år at jeg ikke husker helt når. Det har blitt ekstremt mange soppbilder på de årene i alle fall. Noen finere enn andre. Jeg har noen “perfekte” soppbilder, men det kan alltids bli bedre, så jeg slutter aldri å lete. Kanskje jeg skal ta et dypdykk i arkivet og finne frem noen av favorittene mine?

 

 

ELEVELE

 

#foto #sopp #skog #natur #liveterbestute

6 kommentarer
    1. sopp er et vakkert motiv og ingen er helt like ,jeg liker også å ta bilder av dem ,men i dag da jeg ville se om det fantes kom jeg hjem med 3 stk og dei var bittelitt ferdigtørka men fine ,det har ikke vært regn hos oss siden 17 mai omtrent så det er ikke å vente ,men det kan fort snu ,det kom litt regn i kveld så får vi se om det varer over helgen som meldt,skal det bli sopp må det være fuktig i skogen

      1. Jeg liker ikke å spise sopp, så jeg lar de alltid stå, men kommer jeg over plasser med masse spiselig sopp- jeg er sikker på kantarell og trakkantarell, eventuelt gul trompetsopp – så forteller jeg om det til andre jeg veit liker sopp så de kan dra å plukke 😀 Nå øspøser det her i dag så tipper det er en del glad sopp og andre vekster som blir glade 😀

      1. Det gir meg i alle fall en grunn til å endelig måtte rydde på den eksterne hardisken min som er full – den rommer ca. 55 tusen bilder :O ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg