HVERDAG- NÅR MAN FÅR SEG EN NY LUE.

 

Ikke alle blir like gald som meg når jeg får meg ny lue. 

 

Spesielt Kristoffer Doffen hater nesten alle luene mine. Det er kun én lue han syns er ok at jeg bruker, og den luen har jeg selvsagt fått av han. Han er bare negativ. Alle luene mine er megakule og kan selvsagt brukes ute blant folk alle som én. Min favoritt er så klart den han hater mest av alle. Joda, så. 

Her om dagen kjøpte jeg meg en ny lue. Man kan aldri få nok luer, sånn er det bare. Jeg veit ikke hvor mange luer jeg har, men det begynner å bli en del. Den forrige luen jeg kjøpte var jo en Unicorn-lue, som Kristoffer Doffen selvsagt hater litt mer enn min egen favoritt, som han hater. Hallo, Unicorn-lue er kult!


Nyeste luen i samlingen. 

Kristoffer Doffen sto på kjøkkenet når jeg gapte om at jeg hadde kjøpt en ny lue. Reaksjonen var som ventet: NEEEEEI! Jeg måtte så klart skuffe han med at jeg så visst hadde kjøpt en ny lue, men at jeg for en gang skyld tenkte på han når jeg kjøpte den, så det var en helt normal lue. Han trudde ikke på meg.

Hadde det ikke vært for dusken på toppen hadde jeg aldri gledet han med en normal lue. Jeg syns nemlig denne er på grensen til kjedelig. Det er kun dusken på toppen som reddet den inn med at jeg kunne kjøpe den, slik at jeg i alle fall kan gå med en lue uten å bli klaget på. Luen blei godkjent til bruk ute den.

 

Bruker du lue når det er kaldt? 

 

__________________________

#hverdag #lue #dusk #kul #varm 

__________________________

14 kommentarer
    1. Den var jo superfin! og helt nøytral..så den kan han ikke klage på…jo, jeg må ha lue…og har noen favoritter..shiter i hvordan den ser ut..bare den gjør nytta si..og det er gjerne skygge..for jeg sliter med sol i øyne..og har briller..så solbriller er liksom ikke akutelt..og de må gå ned over ørene…Den du sa du likte på meg..den hater Bjørn..han syns jeg ser ut som en konduktør…hihih

    2. Jeg bruker lue, og liker raringer på toppen selv 🙂 Tenker Doffen blir glad når han får høre det ikke er SÅ mange luer i julekalenderen i år, men litt annet også 😀 He-he

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Den er fin, men kjedelig- hadde hjulpet om den var blå. eller lilla 😛 Men de hadde kun grå og rosa og jeg liker ikke rosa 😛

      Ha ha- konduktør faktisk 😛

    4. hehehe, må le litt ;D Hvorfor skal “normalt” liksom være så kult da? ;o Bedre med noe som knasjer skikkelig 😀 TIhi
      Denne var jo fin da 😀 Jeg klarer jo aldri dusker være i fred jeg da 😮 (Høres kanskje litt feil ut ;o )

    5. Søtmonsen ): Nei, noen folk er litt mer forfengelige enn andre, og noen tørr ikke skille seg ut 😛 Jeg elsker jo den regnbueluen min, men den er det flere som hater enn liker, men jeg bruker den for det om jeg 🙂 Ha ha.. Denne luen er fin, men jeg syns den er litt kjedelig i fargen bare- skulle gjerne hatt den i en annen farge, eller en skikkelig regnbuefarget dusk- det hadde vært kult 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg