FOTO- SOPP.

 

Det er ikke måte på hvor entusiastisk man kan bli av sopp.

 

I går ettermiddag heiv Petter og jeg oss i bilen for å treffe Sally og eieren. Og så klart Esther. En Fransk bulldog. Vi blei med Sally og eieren til dit de bodde tidligere for å gå tur i skogen der. Det var utrolig fint der! Hu bodde tidligere på et landlig sted med hester og hunder. Jeg kunne lett ha bodd der.

Turen vi tok var kjempefin. Og så utrolig mye sopp det var! Jeg angret fort på at jeg ikke tok med kameraet. Jeg lot det ligge igjen hjemme siden jeg egentlig hadde bittelitt dårlig tid når vi dro og jeg bruker jo brått flere timer på å skulle ta bilder av alt jeg ser, da spesielt sopp. Det var altså sopp overalt. 


1. En stor fluesopp.


2. Noen søte små sopp.


3. Jeg syns denne runde fluesoppen er den fineste. 


4. Lilla sopp!

Vi tok en kort runde, siden jeg hadde det bittelitt travelt. Runden var på ca. 2.8 km, men likevel greide vi å bruke 50 minutter på den turen. Vi var begge like entusiastiske så fort vi så sopp. Med andre ord var vi entusiastiske på hele turen, for det var helt seriøst sopp overalt, i alle mulige størrelser og former. 

Petter var mest bare fornøyd med å få være på tur med Sally og Esther. Han var likevel bittelitt skuffet over at Sally ikke ville lekeherje med han. Men å få raptus på egenhånd er helt greit det også, så lenge alle ser på han. Lille sjarmøren min det se, som bare elsker oppmerksomhet fra alt og alle. 

 

Blir du entusiastisk av sopp? 

 

________________________________

#foto #sopp #entusiastisk #skogstur #tur

________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg