FOTO- ET HINT AV VÅR.

 

En liten rusletur i frisk luft er aldri feil.

 

Jeg måtte en tur på apoteket og tok like gjerne med meg kameraet. Hundene fikk bli hjemme, for en gang skyld. Det er deilig å kunne strekke litt på beina i eget tempo også. Det var ikke så veldig mye å ta bilder av at det gjorde noe, men et lite hint av våren fikk jeg i det minste. Våren er fin, med alt som gror.


1. Hengegreier.


2. Jeg veit ikke om det var noen hjemme.


3. Fjær.


4. Syns den var litt søt. 


5. Et monster?


6. Alien, eller skilpadde?


7.  Litt vårtegn. 


8. De er ganske så fine. 


9. En ensom en. 


10. Dekk.


11. Litt grønt. 


12. Blader under vann.


13. De liksom bare ligger der på bunnen.


14. Nesten litt høst under vann.


15. Den beveget bare litt på seg. 

Det blei en kort tur på bare noen få hundre meter. Det var som sagt ikke så mye å ta bilder av akkurat der jeg var og det begynte såvidt å regne så da dro jeg bare hjem igjen. Jeg hadde egentlig tenkt å stoppe et sted til, men jeg hadde ikke akkurat kledd meg for å sitte ute i regnet, så jeg droppet det. 

 

Er det vår hos deg nå? 

 

_________________

#foto #vår #blomster 

_________________

22 kommentarer

Siste innlegg