GIVEAWAY- FLOTTE BILDER MED DYREMOTIV.

 

Er man glad i dyr så er man glad i dyr. 

 

(Giveaway’en er avsluttet).

 

Jeg har en liten dyrehage hjemme. Akkurat nå er dyrehagen min litt liten, med kun 1 hund og 2 katter. Derfor har jeg lånt meg en hund også, bare for å fylle tomrommet litt. Utenom de levende dyrene har jeg i grunn en dyrehage på veggene også. Er man glad i dyr, så er man glad i dyr. Jeg elsker dyr!


Jeg har de samme bildene på veggen hjemme, bare i 10×13 cm.

I denne lille giveaway’en kan du også vinne en liten dyrehage. En dyrehage man kan ha på veggen altså. Jeg har ingen planer om å trekke en vinner av verken hunden, eller kattene mine. Kremt. Det er 5 flotte motiv av 5 ulike dyr i størrelsen 18×24 cm. Geparder, løve, neshorn, elefanter og giraffer. 

Det du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å: 

like facebooksiden min (hvis du har facebook).

dele innlegget på facebook og/eller blogg (trenger ikke være et helt innlegg, det er nok å bare nevne det i forbifarten).

legge igjen en kommentar om at du er med (ikke glem å fyll ut info’en slik at jeg kan kontakte vinneren).

 

Jeg trekker en vinner førstkommende mandag, altså 6. mars 2017. Lykke til til de som vil bli med. 

 

____________________________________________________

#giveaway #dyremotiv #gepard #løve #neshorn #elefant #giraff

____________________________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg