GIVEAWAY- BIKINI.

 

Giveaway’en er avsluttet

Vinn en zebramønstret bikini fra H&M til en verdi av kr. 298.

 

Det nærmer seg sommer og alt som følger med det. For noen soling på stranden og kanskje til og med bading. Jeg er ikke så glad i noen av delene, men en bikini må man ha. Denne bikinien bestilte jeg i fra H&M i fjor, men den hadde ingen fin passform på meg, dessverre. Den er altså ikke brukt. 

Bikinien er i størrelse 36, både overdeler og underdelen. Det er en normal størrelse 36 vil jeg si. BH’en er en trekant-bh og trusen er en vanlig trusemodell. Bikinien har en dekorativ ring både på bh’en og trusen. Snøring i nakke og rygg. En enkel, men fin bikini, syns jeg. 


Bikini i størrelse 36.

 

Det eneste du trenger å gjøre for å være med i trekningen er:

– å skrive i kommentarfeltet at du er med.

Hvis du vil kan du gjerne:

– like facebooksiden min.

– følge meg på instagram hvor jeg heter @skalldyret.

– dele innlegget på facebook ved å trykke på liker-knappen i bunnen av innlegget.

Vinneren trekkes søndag 24. april. Vinneren blir kontaktet på blogg og/eller mail, så ikke glem å oppgi en, eller begge deler (trenger ikke å skrive det i selve kommentaren). Du trenger ikke å ha blogg for å være med. Da ønsker jeg de som vil være med lykke til!

 

_______________________________

#giveaway #bikini #sommer #lykketil

_______________________________

8 kommentarer
    1. Ja da hadde jeg rett! men jeg blir ikke med på denne omgangen da jeg bruker litt større en str 36…hihih. Blitt noe år på baken..:-) Så lykke til, til alle dere andre! Flott bikini..skulle gjerne hatt den! 🙂

    2. Lekker bikini..men jeg måtte hatt 38-40 om den skulle passet til meg :))…den som får den blir nok veldig fornøyd :)) Lengter etter badesesongen nå :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg