HVERDAG- IKKE HELT I FORM.

 

Jeg blir sprø. 

 

Jeg følte meg bedre i går kveld og var nok så sikker på at jeg endelig kunne komme meg på jobb i dag. Slik blei det ikke. Jeg våknet i natt av at jeg var fryktelig kvalm. Det gikk aldri over. Når klokken nærmet seg fire på morgenen måtte jeg løpe på badet for å spy som en gal. Bahh! Jeg er så lei!


I mangel på noe å legge ut og fordi jeg syns Aslan er fin!

Det gikk ikke akkurat over, så jeg måtte etter hvert bare sende melding til sjefen om at jeg ikke kunne komme likevel. Formen er ikke mye bedre nå, selv etter en hel dag på sofaen, så jeg kommer meg nok ikke på jobb i morgen heller. Møkkaform altså! Jeg er så lei av å være hjemme! Nok syting. 

 

Har du hatt en fin dag i dag? 

 

__________________________

#hverdag #dårligform #hjemme

__________________________

25 kommentarer

Siste innlegg