BULLET JOURNAL.

Jeg har av en, eller annen grunn bestemt meg for å prøve noe nytt.

Jeg veit ikke hvem Mina Jacobsen er, men takker for at hu gjør det litt enklere for oss ikke fult så kreative sjeler. 

 

Jeg kjøper stort sett en almanakk fra persnonligalmanakk dott et, eller annet hvert år, men ender som regel ikke opp med å bruke den slik som tenkt og kjøper en del notatbøker utenom, som heller aldri blir slik jeg hadde tenkt. Jeg har sett litt nærmere på Bullet Journal i det siste og tenkte at det kanskje kunne passe meg litt bedre – denne fra Mina Jacobsen fungerer jo både som en almanakk og Bullet Journal i et, så tenkte det var en fin start til å komme i gang og så kanskje jeg kan begynne å lage en fra scratch neste år. Hvis jeg finner litt kreativitet underveis.

Fant litt inspirasjon på Pintrest. Takk for lånet av bildet, Megan.

Akkurat nå er jeg helt blank på hva, hvordan og hvorfor. Jeg har sett at folk liker å tracke typ alt de gjør. De tracker humør, hvor mye vann de drikker, trening, hvor mye de sover, hvilke bøker og filmer de ser. Noen tracker til og med været fra dag til dag. Det er sikkert ikke så spennende for de som bor i Bergen, kanskje. Jeg får ikke helt bestemt meg for hva jeg skal tracke, men har kommet frem til trening, Red Bull og hudpleie så langt. Målet er å trene mer, drikke mindre Red Bull og bli enda flinkere med hudpleierutinen. Men der stoppet det litt opp for min del.

Enda litt mer inspirasjon funnet på Pintrest, takk for lånet av bildet, Crazy Laura.

 

Hvis du er en av disse som driver med Bullet Journal tar jeg gjerne i mot tips, altså. Eller om du bare naturlig er kreativ og kan komme med noen generelle tips setter jeg pris på det også. Oppe i hodet mitt innbiller jeg meg at jeg er veldig kreativ, problemet er bare at det stopper der, oppe i hodet. Jeg får det liksom ikke ut. Men kanskje etter at man har drevet med det så kommer det litt mer av seg selv. Tiden vil vise. Jeg skal i alle fall begynne med denne ferdige oppsatte fra Mina og prøve meg litt frem på de blanke sidene underveis i løpet av året. Det blir nok enklest sånn.

 

ELEVELE

 

#bulletjournal #kreativ #etheltår

4 kommentarer
    1. Hmm – tror nok jeg måtte hatt en ferdiglaga en…. har en almanakk her, og skriver alle turer, treninger osv osv…………..! Blir en dagbok, men uten vær, mood, osv osv………….! Klem <3

      1. Jeg bruker jo en almanakk til avtaler og slik, i alle fall er det det som er planen, men det pleier bare funke noen få måneder 😛 Nå prøver vi alt i ett i stedet for, med en ferdiglaget, med noen få ekstra blanke sider 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg