ET HINT AV VÅR.

 

Slike fine dager altså! 

 

Det var tegn til å bli en flott fag allerede klokken seks på morgenen.

Jeg er så absolutt ikke lei meg for at jeg har valgt å sitte inne på et kontor 8 timer hver dag, 5 dager i uken. Jeg liker ikke kulde og jeg takler ikke varme, så uansett årstid har jeg den perfekte arbeidsplassen. I dag måtte jeg ut for å kjøpe lunsj, og det var ingen tvil om at vi hadde et skikkelig hint av vår i dag. 15 grader og sol. Herlig. En liten spasertur var ikke feil.

Rosa himmel så langt man kan se.

Etter jobb var jeg på trening og når jeg da kom hjem var solen på vei ned allerede. Men litt solglimt har jeg fått i dag så jeg klager ikke. Hundene syns det er greit med tur selv om det er mørkt også, så det får gå. Snart er det lyst mye lenger, så da kan man nyte mer av dagene. Jeg savner likevel at det er mørkt på morgenen, det må jeg si. Jeg liker mørke morgener.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #sol #vår

6 kommentarer
    1. Så deilig 🙂 15 grader altså?? Så varmt 🙂 Ja, våren er den beste tiden i alle fall, ikke for varmt og ikke for kaldt 🙂 Vi er vårbarn vi vettu 🙂

      1. Det var det de fleste andre sa, så jeg stoler på de 🙂 Bilen min viste 11.5 gradernår jeg dro hjem etter trening og da hadde ikke solen vært fremme på en stund, så jeg tenker 15 grader høres riktig ut 😀 Håper på like fint vær i morgen 🙂

    2. Vakkert 🙂 Her har vi ikke sett mye til sola på mange dager, det har liksom vært mildt men med drittvær i samme slengen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg