METT, TRØTT OG KALD.

 

En typisk fredag dette.

 

I går var jeg som vanlig trøtt klokken 19, men jeg drøyde det helt til 21.30 før jeg gikk å la meg. Da var jeg både mett, etter taco, trøtt og kald. Jeg sov faktisk med lue på helt til klokken 5 på morgenen. I tillegg greide jeg å snike Cupid inn på soverommet uten at Kristoffer oppdaget det når han kom å la seg. Cupid sov på armen min under dynen så jeg fikk ekstra varme.

Vi skal på tur med ei Grand danois frøken om et par timer. Denne gangen skal begge hundene få bli med og vi tar en tur i skogen slik at de får løpt litt fritt. Det er kaldt i dag, men ikke så kaldt at de ikke overlever en liten time i skogen. Jeg skal i alle fall kle meg godt, det er helt sikkert. Jeg sitter jo inne å fryser, så da kan man jo tenke seg hvor sykt kaldt det er ute.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #tur #hund #kaldt

2 kommentarer
    1. Hihi….ser for meg deg og Cupid ligge under dyna sammen sånn i all hemmelighet 😀
      Ja, det er kaldt, sitter og fryser selv, men nå skal vedovnen få litt kubber og ild, og så blir det sikkert snart godt.
      Ønsker deg en god tur med flott følge ♥ Klem

      1. Kristoffer trudde ikke på meg at Cupid lå der i natt når jeg fortalte det 😛 ha ha.. I utgangspunktet er jo ikke jeg så fan av å ha dyrene på soverommet, men som jeg sa, jeg frøys og jeg var aleine så da tar man den varmen man får da 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg