PETTER, ELLINOR OG VIKTORIA.

 

Når alle på tur har menneskenavn. 

 

I dag gikk turen til Abbortjern. Jeg skulle vise Viktoria og eieren hennes en fin plass i skogen hvor man kan gå tur med hundene uten å måtte bruke så mye bånd. Her ser man med en gang om det er folk der, eller ikke, så man har full kontroll. En fin plass!

Det var nesten så det ikke blei bilder fra turen i dag da minnekortet mitt klikket helt! Jeg fikk en beskjed på skjermen jeg ikke skjønte en dritt av. Ikke fikk jeg googlet heller pga dårlig dekning. Thea fikk heldigvis googlet, så jeg fikk det til til slutt. Men, da var vi liksom egentlig på vei hjem igjen. I tillegg hadde kameraet nullstilt alle innstillingene slik at bildene blei tatt i dårlig kvalitet!

Vel vel, vi fikk oss en fin tur og vi rakk å ta noen få bilder på turen, selv om de ikke blei av de beste. Hundene koste seg sammen. Ellinor var kjempefornøyd med at Viktoria liker å løpe, for da hadde hu noen å løpe sammen med. Et fint lite trekløver på tur.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#foto #hund #tur #vinter #kaldt

10 kommentarer
    1. Så flott det så ut der..fint at hundene kan få boltra seg litt 🙂 Superfine bilder også… Kos deg med dagen videre 🙂 Klem <3

      1. Det er en kjempefin plass- er der mye i perioder 😀

        Det viste seg etter at vi fikk googlet at det var minnebrikken det var noe galt med, men det var liksom litt seint å oppdage det 😛 ha ha

    2. Flotte hunder og flotte navn til de 😀

      Fine bilder fraturen og nei, jeg hadde nok heller ikke turt gå på isen der………………

      Ønsker deg en fin søndag!

    3. Så flotte hunder! og deilig for disse “kjempene” og bruke kroppen sin litt! Ble da fine nok bilder..litt mørke noen..men kjedelig når du først hadde med kamera, og skulle ta bilder…..Ha en god søndag!

      1. Takk 😀 Ja, kjekt å få strekt på hele kroppen innimellom 😀

        Ja, men så er det også mørk i skogen når solen ikke trenger igjennom trærne, men jeg kunne så klart ha pyntet på sannheten for å gjøre bildene enda lysere, men det så ikke så fint ut 🙂 Men ja, dritkjedelig at det tok så lang tid før jeg fikk rettet opp i feilen :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg