DE BLIR BARE BORTE.

 

Det er ikke alt man skal skjønne.

 

Det har skjedd flere ganger, men jeg skjønner ikke hvorfor, eller hvordan. Jeg tar et bilde med mobilen, gjerne av Fredriksten festning på vei til jobb, tar opp bildet for å se om det blei bra nok til Instagram, eller om jeg må ta et nytt. Noen ganger må jeg ta et nytt, andre ganger blir det bra på første forsøk. Men når jeg da kommer til jobb og får fem minutter til overs og skal legge ut bildet på Instagram, så er bildet borte fra mobilen. Merkelig, og veldig irriterende. 

Jeg bare skjønner ikke hvor bildene blir av. Hvis jeg ikke er fornøyd med det første bildet og jeg da tar flere så ligger alle bildene der, men når jeg først er fornøyd med det første bildet så bare forsvinner det! Det har skjedd sånn 3 ganger nå, og jeg skjønner det bare ikke. Hvis jeg sletter bilder må jeg bekrefte at jeg skal slette det, så det er ikke sånn at jeg bare kommer borti noen knapper slik at det blir slettet. Ja ja, det ender bare med at jeg ikke oppdaterer Instagram. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

_________________________________________

#hverdag #mobil #bilder #foto #instagram 

_________________________________________

10 kommentarer
    1. Dumt..ikke så greie på mobilbilder, hender jeg tar noen men mest for å sende til mannen eller gutta.. Bilder til blogg og Instagram liker jeg å ta med kamera..der føler jeg et jeg har kontroll.. Fint bilde her..”rolig” liksom..<3

    2. annebe: Skikkelig kjedelig 😛 Men det betyr jo bare at instagram ikke blei oppdatert likevel 😛 he he.. Jeg tar også som regel bildene med kameraet, men akkurat på Instagram så blir det litt mer hverdags-øyeblikksbilder og da er det som regel mobilen man har for hånd 🙂 Tusen takk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg