HVERDAG- TRØTT SOM FY.

 

Når man er så trøtt at man faktisk ikke greier å holde seg våken.

 

Jeg har vært så fryktelig trøtt i det siste. Trøtt som fy, faktisk. I går var jeg litt effektiv da, med en halv times tur med hundene kl. 6 på morgen føre jeg tok et par timer på jobb føre jeg styrte på med litt andre ting. Utover dagen gikk vi en tur opp til Havsyn. Merkelig nok var det helt vindstille der i går. 

Vi var vel ute i nesten 1.5 timer. Formen begynner å bli ganske så grei. Jeg bare håper det varer. Jeg er fryktelig trøtt om dagen da. Så trøtt at jeg ikke greier å holde meg våken uansett hvor mye jeg prøver. Jeg har trappet opp en del på noen av medisinene, så jeg trur i grunn det er derfor jeg er så trøtt.

 

Er du trøtt for tiden?

 

_____________

#hverdag #trøtt

_____________

12 kommentarer
    1. Veldig trøtt på vinteren jeg også, sånn at jeg sovner med hodet med et brak i laptopen. Godt å høre du er i bedre form hvertfall , sånn ellers 🙂

    2. ja det er godt å høre at du er bedre..trøtthet er en vanlig bivirkning til medesiner…så kan godt være det.. eller at kroppen rett og slett er sliten!! Lei av å være i beredskap og syk.. God bedring! og ha en god helg!

    3. Ja, det er nok de medisinene som kan for det. Har gått nærmest i dvale på flere av de medisinene jeg har prøvd. Er så lite som hjelper også da, hjelper ikke med frisk luft en gang ;o Så får håpe det går seg til, at du på en måte blir “vant” med de, eller så må man nesten prøve andre medisiner. Slutta på de som gjorde meg til en zombi. Lite vite i å leve da følte jeg, gadd enda mindre enn før. Så får håpe det går seg til! 🙂 Ha ei super helg ^^

    4. frodith: Ja, noen reagerer jo litt på mørketiden også 🙂 Jeg liker mørketiden, men nærmere februar er jeg ganske så lei av å dra på jobb i mørten og komme hjem i mørten 😛

      Det føles veldig greit at formen føles bedre altså- det er sånn at jeg har lyst til å friskmelde meg, men jeg skal være lur å ikke ta i for mye riktig enda 😛 he he

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det er nok en god blanding av sliten kropp og opptrapping av medisiner som i utgangspunktet gjør en trøtt 🙂

      Tusen takk 🙂 Håper helgen din har vært fin 🙂

    6. Søtmonsen ): Ja, jeg har trappet opp på de som i utgangspunktet gjør en trøtt, så er nok en del pga de. Og så er jeg bittelitt sliten i tillegg, så det er nok en veldig god kombinasjon 😛 he he.. Kjedelig med medisiner som får en helt i dvale da 🙁

    7. Margrethe: Ja, jeg er jo som regel tidlig oppe selv, sover dårlig fra før og går på medisiner som gjør en trøtt, så har nok hatt en liten reaksjon på det 🙂

    8. Mia: Mørketiden er jo litt tung for noen den også 🙂 Skal prøve å jobbe litt rolig de neste ukene før ny legetime- håper på å bli i alle fall 20% friskmeldt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg