FOTO- EN KVELDSTUR PÅ STRANDEN.

 

Siden det er St. Patrick’s Day i dag, og jeg har Irlands nasjonalhund, uoffisielt vel og merke, måtte dette feires i ekte Ulvehundstil med en tur på stranden.

 

Vi kjørte som noen gale for å rekke litt dagslys på stranden. Det var egentlig et veldig flott lys ute når vi kom dit. Havet hadde en utrolig flott blågrønn farge. Det var ganske mye vann i dag, så det var ikke så mye strand å gå på i bredden, men den er mer enn lang nok når man har hele for seg selv.

Dessverre hadde jeg helt glemt at jeg ikke hadde særlig med batteri igjen på kameraet, så bildene blei fryktelig dårlig. Kameraet blir jo evig treig og fokuserer nesten ikke i det hele tatt når den ikke har strøm nok. Men, det blei noen dårlige bilder som til nød går an å dele. Og i dag må vi til nød dele. 


1. Hele stranden for oss selv- hurra!


2. Musika er alltid så glad. 


3. Den hunder der altså. Trur han har minst 100 uttrykk. 


4. Noen ganger tenker jeg at det er et under at de ikke skader seg under lek.


5. Full fres. Minner litt om en dinosaur. 


6. La oss bade litt. 


7. Fineste Ulvehundrumpene. 


8. Langbein og badeglad.


9. Musika syns det var veldig gøy med bølger. 


10. For en stil på Petter. 

Både Petter og Musika syns det var veldig kjekt å ha hele stranden for seg selv slik at de kunne løpe så mye de ville. De var høyt og lavt og overalt og bare koste seg maks. Jeg orket faktisk ikke å gå tur med de i dag, og siden jeg likevel måtte på posten for å hente noen pakker tok jeg de med.

Denne stranden ligger jo 5 minutter med bil mot Spangereid igjen. Det er alt for langt å gå dit. Eller, det er ca. 5 km, men det finnes ikke tegn til fortau før du er fremme ved stranden og veiene er svingete som fy, så det er risikosport å gå der. Da passer vi på mens vi likevel må de veiene. Deilig tur!

 

Liker du når du har stranden for deg selv? 

 

______________________________________

#foto #strand #hund #irskulvehund #lek #gøy

______________________________________

20 kommentarer
    1. Søtmonsen ): Ja, de var sååå glade når de skjønte vi skulle på stranden <3 Jeg trudde nesten bilen skulle vente når vi parkerte 😛 ha ha

    2. Margrethe: Det er det beste, når jeg kan la de strekke på seg så mye de vil og trenger 😀 Kjedelig når det er masse folk å ta hensyn til 😛 Greit nok å løpe i skogen også, men det blir ikke helt det samme når det er så ulent terreng- på stranden kan de virkelig spurte avgårde <3

    3. Så herlig!! Elsker de bildene av de flotte nydelige dinosaurene dine! Jeg skulle så ønske mine kunne leke og kose seg sånn..de gjør ikke det..så synd, for det er så herlig å se på hunder leke!!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er helt fantastisk å se på når de leker og herjer og bare koser seg fra ytterst på nestetippen til ytterst på haetippen og bra tærne helt opp i ørene som flagrer alle veier <3 Det er ikke hver dag Musika gidder å leke- hu vil mest bare løpe- men i dag lekte de skikkelig sammen 🙂 Typisk nok at alle de fartsfylte bildene blei dritdårlige, som i helt ubrukelige 😛

    5. Så fine og koselige bilder 🙂 Så ut som en flott tur dette det 🙂
      Vel, har ikke prøvd å ha stranden så mye for meg selv… er stortsett på sommerstid at eg er med stranden og da er det som oftest litt folk der 😉 Hehe… skulle tatt seg ut om ikke.. da hadde eg begynt å lurt litt 😛
      God natta <3

    6. Fotogurua85: Tusen takk 🙂

      He he.. Jeg er jo aldri på stranden om sommeren, men mindre det er så pass seint at det likevel ikke er folk der 😛

    7. Jeg syntes bildene dine ble fine jeg, og for en nytelse å se glade og lekne hunder ute i det fri. Nå har jeg ikke noen strand rett ved her jeg bor i Oslo, men jeg liker gått å være ved vannet når anledningen byr seg :o))

    8. Vera Lynn: Tusen takk 😀 Det er alltid kjekt å se at de koser seg <3 Nei, er vel ikke så mange strender i Oslo 🙂 Jeg har i grunn ganske mange strender i nærområdet/nabo kommunene 🙂

    9. Robert’s Photography and Digit: Tusen takk 🙂 Syns jeg hadde så lite strøm bare, ellers kunne jeg fått de enda bedre- det var jo så flott lys ute da også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg