BLOGGERE- GØY HOS ANDRE.

 

Veldig mange av de bloggerne jeg følger er utrolig flinke på det å engasjere andre. 

 

Frodith.blogg.no er nok den som engasjerer mest av alle. Hu har mange flotte utfordringer, gjerne innen foto, og det er alltid veldig gøy å se hvor mange hu greier å engasjere til å bli med. Vi snakker flere titalls bloggere og ikke bloggere. I tillegg har hu karneval, påskenøtter, julenøtter og galleriutstillinger. Frodith er en fantastisk person og blogger, så hvis du ikke allerede er fast leser av bloggen hennes kan jeg anbefale den på det sterkeste. 

Magiskliv.blogg.no er en blogger jeg ikke har fulgt så veldig lenge, men som jeg er veldig glad for at jeg oppdaget. Og faktisk trur jeg at jeg oppdaget henne fordi mange av de jeg leser fast var med på en utfordring hu hadde. Da blir man jo litt nysgjerrig selv. Magiskliv er med andre ord flink til å engasjere hu også. Helt klart en blogg som er verdt å lese. 

Daddaogveien.blogg.no er også en blogg jeg nylig har begynt å følge, og felles med mange av de andre er at hu er flink til å engasjere hu også. Jeg har som sagt ikke fulgt Daddaogveien så veldig lenge, men til nå virker hu som en flott blogger med mye på hjertet. En ærlig og fornuftig blogger med sunne verdier i livet. Slikt kan vi like. 

 

Nå er det ikke sånn at jeg kun leser blogger som engasjerer med å ha ulike utfordringer på bloggen sin. Man kan være engasjerende på mange andre måter også og jeg er så heldig som har mange av de på listen min. Å bli engasjert er nok like gøy som det er å engasjere. Hver gang jeg er med på noe gøy, eller en utfordring av noe slag, hos andre bloggere vil jeg at andre lett skal finne de også, så da får dere en helt egen kategori her hos meg. 

 

Liker du bloggere som engasjerer?

 

______________________________________________________________________________________

#engasjerer #bloggere #følger #utfordringer #oppmerksomhet

______________________________________________________________________________________

20 kommentarer
    1. Elsker engasjerte bloggere på forskjellige måter. Både de som har totalt useriøse med drivende innlegg, og de som er i det mer alvorlige hjørnet 😀
      Tusen takk for at du deler med oss som ikke er så veldig flink å søke rundt etter nye man kan følge. Jeg er like elendig til slikt som jeg er til å lese kart!

    2. Ja det er gøy med utfordinger!! Så jeg er også veldig glad for at noen setter igang..Alle disse tre har jeg også på listen min! og kan også anbefale de.. 🙂

    3. Mia: Ja, det beste er i grunn hvis en blogger skriver noe som engasjerer seg og så blir jeg helt revet med mens jeg leser- det er gøy 😀

      Jeg er ikke så god på slike ting jeg heller- ofte finner jeg nye blogger i kommentarfeltet til de jeg allerede leser liksom 😀 Da får man jo et lie innblikk i om personen er grei også 😉 he he

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, for min del er det lettere å bli med enn å starte noe selv 🙂 Ikke for det, jeg har ikke vært flink på å være med i det siste heller :O

    5. Åå Elin , du er topp 🙂 Jeg ble SÅ glad for å se en anbefaling av bloggen min 🙂 Du har gjort det før, men jeg trengte det litt ekstra nå, så da var det ekstra koselig. Jeg har vært litt daff de siste ukene, på flere måter. DETTE var det jeg trengte for å gire på litt igjen <3 Tusen takk for at du er du <3 Og fantastisk- det er DU også <3 klemmer <3

    6. frodith: Så koselig at du likte det 🙂 Er alltid hyggelig å kunne anbefale bloggen din fordi jeg veit at folk som går inn der nesten er garanterte å like den 😀

      Tusen takk <3

    7. Så utrolig koselig skrevet Elin! <3 Tusen takk for linking, og skryt til bloggen min og meg! <3 Du er god!
      Også veldig enig med deg, Frodtih og Daddaogveien er herlige bloggere! 😉 Med flere selvsagt! 😉

    8. Ja, det er kjekt med alle som klarer å engasjere 🙂 Og jeg følger alle disse tre du nevnte her 🙂 Men av og til har jeg ikke energi til å være med. Likevel kjekt å følge med på hva som skjer 🙂
      Så god du er til å fremheve andre <3 Det er utrolig kjekt synes jeg <3

    9. Eva: Det er ikke alltid jeg har energi, eller tid heller, men da er det like gøy å se på alle de andre som er med 😀 Det er jo så mye flinke og kreative folk 😀

      Takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg