BLOGGERE- PÅSKEKONKURRANSE HOS TALITASVERDEN.

 

Min form for påske.

Jeg er ikke en person som er opptatt av tradisjoner, så jeg har ingen typisk form for påske. Men fridager betyr tur med hundene, helst oppdagelsesturer på plasser vi ikke ha vært før. Det er også en tid hvor jeg har litt mer tid til venner jeg ellers ikke får sett så oftte. I år gikk turen til Fyresdal og det er aldri feil, uansett årstid vi er der. Fine venner, fine turplasser og en flott trakror. Jeg ønsker meg en traktor. 

 

Dette er mitt bidrag til Talitasverden.blogg.no sin påsekonkurranse. Jeg skulle gjerne ha skrevet et dikt, men akkurat det er ikke min sterke side, for å si det pent. En liten tekst får duge denne gangen. Det er fortsatt mulig å melde seg på, så ta turen innom henne du også hvis du vil bli med. 

 

Er du med på Talitasverden sin påskekonkurranse?

 

____________________________________________________________________________________

#bloggere #konkurranse #påske #bilde #tekst

____________________________________________________________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg