HELG ER BRA!

 

Tiden kommer sikker til å gå sakte frem til nyttår, bare for det. 

 


Mary Kay kalender.

Uken føles så lang både mandag og tirsdag, men før man merker at onsdagen er over så er det plutselig fredag. Hvor blir det egentlig av tiden? Jeg føler det var i forrige uke at vi feiret nyttår, nå er vi i november allerede. Ikke for det, jeg sluttet å drikke Red Bull i går, får ikke drikke Red Bull før januar neste år, så tiden kommer sikkert til å gå sykt sakte fremover, bare for det. 2 dager uten Red Bull føles som 13 uker. Det er helt grusomt, men det blir forhåpentligvis bedre. 

I kveld er jeg hjemme aleine, så jeg har nettopp sett Jurassic Park: Fallen Kingdom. Du veit det kanskje ikke, men jeg er litt fan av dinosaurer og syns disse filmene er helt geniale. Litt skuffet over den siste nå, men den var bra likevel. Jeg bare manglet et eller annet. Jeg skal kun jobbe litt med Mary Kay en liten times tid nå, så drøyer det ikke lenge før jeg finner sengen trur jeg. Jeg er megatrøtt, for å si det mildt. Jeg sovner nesten her jeg sitter å skriver liksom. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

__________________________

#hverdag #helg #tid #jobb

__________________________

12 kommentarer
    1. Syns akkurat jeg venta på sommeren jeg… og nå går det mot jul og nyttår ja.. Har så vidt smakt Red Bull jeg..og det er maaaaange år siden..men skjønner det ikke er lett for deg å la være å drikke det da :).. lekker og glitrende kalender/bok.. 🙂 God helg og sov godt <3

    2. Akkurat ja, du sier det at du lurer på hvor tida blir av? Altså Red Bull, husker såvidt at vi fikk ei flaske Eventyrbrus på St Hans aften,, TV, film, PC ? — hmmm.. 😀 Ta vare på hvert minutt du, bare som et godt råd fra en gammel kall 😀 Tida går bare så alt for fort, selv uten Red Bull 😀

    3. Rebekka: Jeg er så imponert over effekten på disse bildene. Jeg mener, dinosaurene ser mer levende og ekte ut, enn det en eksplosjon i en folk fra 2016 gjør 😛

    4. annebe: Jeg vei tikke hvor dette året blei av jeg altså- det er jo helt sinnssykt liksom :O ha ha

      Huff, Red Bull er jo egentlig det eneste jeg koser meg med. Spiser jo ikke godteri, eller drikker brus, eller noe, så det å ikke skulle drikke Red Bull på 2 måneder føles ut som en helt syt dum idé nå- det verste var at det var min idé 😛 ha ha

    5. Ja deg og fredager…da sovner du på sofaen vettu…hihih..Er redbull i små mengder så ille da? Som kaffe vel? bare med litt mer sukker da…hihih Lykke til med å klare det da..og jeg VET du klarer…du har jo gjort det før…Ha en god dag og nyt helgen!

    6. Toini: Jeg sovnet på sofaen halv ti i går, våknet kl midnatt og gikk å la meg 😛 ha ha..

      Nei, en Red Bull i små mengder er ikke så krise, men når man ikke kan den mellomtingen mellom små mengder og alt for store mengder, så er det liksom ikke så greit 😛 ha ha.. En Red Bull tilsvarer 3 kopper kaffe, pluss sukker. Og de fleste veit at revmatister ikke burde få i seg så mye sukker 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg