HVERDAG- OPPDATERING UKE 24.

 

En liten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: I dag har jeg trent, helt av meg selv, nesten. Må si jeg blir litt imponert over alt jeg orker. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Og mens jeg følt meg så flink som hadde trent helt av meg selv i går, blei jeg litt svett av at jeg fikk beskjed av fysioterapeuten i dag at jeg måtte trene enda mer! 


Trykk på bildet for å lese mer om behandlingen i dag. 

 

Onsdag: Hipp Hurra for Iimo (ja, hu heter iimo) som har bursdag i dag! 


Trykk på bildet for å lese mer om bursdagstrollet. 

 

Torsdag: Du veit du har hatt en bra treningsøkt når du trur du skulle stryke med underveis. Shit altså, det var tungt i dag!


Trykk på bildet for å lese mer om treningen. 

 

Fredag: Kunst på sitt beste! I dag har jeg kjøpt de flotteste bildene ever! 


Trykk på bildet for å se nærmere på disse to kunststykkene! 

Ellers fikk jeg bursdagspenger fra ei tidligere kollega og i dag fant jeg endelig noe jeg kunne kjøpe meg for noe av pengene. Det var hyggelig. 


Trykk på bildet for å se tingene jeg kjøpte. 

 

Lørdag: Jeg har funnet noen smoothier jeg liker kjempegodt, så da tok jeg like gjerne å delte oppskriften med dere. Har blitt spurt om å gjøre det, så da måtte jeg bare få rumpen i gir da. 


Trykk på bildet for å komme til oppskriftene. 

Ellers har vi vært en tur i skogen i dag. Jeg glemte så klart minnebrikke til kameraet! Da blei det liksom bare en tur. Men jeg måtte ta bilde med mobilen at jeg faktisk hadde badet! Ellers er det ingen som hadde trudd på meg.


Trykk på bildet for komme til innlegget. 

 

Søndag: I dag planlegger jeg en tur langs stranden. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og som jeg planla, slik blei det. En tur langs stranden med kameraet, uten hund! Litt rart, men likevel veldig deilig.


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra strandturen uten hund. 

 

Det var min uke. En grei uke i grunn. Ikke så alt for mye som skjer, men mer enn nok til at jeg ikke trenger at det skjer så mye mer. Har nok som skjer denne uken, for å si det sånn.

 

Hvordan har din siste uke vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

12 kommentarer

Siste innlegg