PERSONLIG- KUNST PÅ SITT BESTE.

 

Jeg er ingen kunstekspert på noe som helst vis, men når jeg ser noe jeg liker må jeg ha det! 

 

Noen ganger blir jeg kjent med de rareste folk. Jeg elsker rare folk. For litt siden blei jeg nettkjent med en som skulle vise seg å være den rareste jeg veit. Og med rar så mener jeg absolutt ingenting negativt. Alt det rare er bare helt fantastisk. Han er helt rå på det han driver meg.

Jeg veit egentlig ikke hva han “driver” med, for det virker som at han kan absolutt alt når det kommer til kreative ting. Han delte et bilde han hadde tegnet. Det er det kuleste bildet jeg noen gang har sett! Det tok ikke lange stunden føre jeg satte han i arbeid etter jeg hadde spurt pent om han solgte bildene sine.

Og det tok ikke lange stunden føre han var ferdig. I dag fikk jeg endelig møtt han, og jeg fikk overlevert bildene mine. De er så utrolig fine at jeg har nesten ikke ord for det. Jeg er ingen kunstekspert på noe som helst vis, men når jeg ser noe jeg liker så må jeg ha det. Jeg angrer ikke. 


Hvor vakkert er ikke dette?


Så utrolig fine!


Jeg har ikke ord for hvor fint jeg syns det er. 

Før han hadde begynt på bilde nr. 2 måtte jeg spørre veldig pent om jeg pliis kunne få kjøpe det første bildet jeg så også. Jeg fikk det liksom ikke ut av hodet, så flott som det var. Jeg tuller ikke. Det er det råeste jeg har sett noen gang. Heldigvis for meg sa han ja til det. 

Fotobutikken han printet ut bildene i fra hadde så klart greid å gjøre den feilen at de printet ut et liggende motiv til stående. Det blei ikke bra, for å si det pent. Nesten halve motivet forsvant liksom. Det kan jeg ikke ha noe av. Han skal så klart få rettet opp i feilen, så bildet blir mitt.

Jeg må bare vente litt lenger på det. Jeg kan nesten ikke vente med å vise det bildet når jeg får det, for det er helt seriøst helt sykt hvordan han har fått det til. Jeg kan nesten ikke vente med å få bildene, alle tre, opp på veggen. Jeg fant ikke de rammene jeg vil ha, så jeg får gå på rammejakt. 

 

Hva syns du om bildene?

Er du spent på hva det siste bildet jeg ikke har fått enda er?

 

______________________________________________________________

#personlig #kunst #bilder #tegning #kreativ #fantastisk #sommerfugl #giraff

______________________________________________________________ 

14 kommentarer

Siste innlegg