HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Litt effektiv likevel. 

 

I dag har jeg vært litt flink å trene, helt av meg selv. Helt av meg selv er jo egentlig litt tull da. Jeg har en fysioterapeut som peser meg i nakken for at jeg må komme i gang med treningen. I begynnelsen fikk jeg uttøyningsøvelser for å løsne opp musklene. Så kom alle treningsøvelser.

Jeg har jo trenet hver torsdag sammen med jobb hos ei annen fysioterapeut. Torsdag denne uken er siste gang til over sommeren. Da er jeg bare nødt til å komme i gang på egenhånd, slik at jeg finner en rutine på det. Jeg håper jeg orker én dag til, i tillegg til torsdag denne uken. 

Jeg hadde 30 minutter med intensiv trening. Det var alt jeg orket føre jeg nesten døde! Jeg tok en blanding av en del av øvelsene vi har hatt i løpet av disse torsdagene. De øvelsene jeg veit jeg gjør riktig slik at jeg ikke skal dra på meg noen unødvendige skader. Det er vondt nok ellers. 


Jeg syns disse “trærne” er så fascinerende.
 

Etter treningsøkten hadde jeg en liten times pause, sånn ca. føre jeg gikk en runde med hundene. Den vanlige runden på i underkant av 2 kilometer. Jeg orker ikke tanken på å gå lenger. Begge Trollene var mer enn nok fornøyde med turen de også, så det gikk fint. Det var nok så varmt også.

Vi orker ikke å gå så langt i varmen, derfor drøyde jeg turen litt ekstra i dag. Likevel var det litt varmt å gå, men det var ikke så alt for ille likevel. Nå ligger de rett ut. De skal få sove litt til føre vi tar en liten tur ut i grøften for å tisse føre kveldsmaten blir servert. Vi er litt treige der også. 

Jeg skal i alle fall ikke gjøre særlig mye mer resten av kvelde. Jeg har nettopp spist vannmelon, så nå skal jeg bare bli sittende i sofaen og se et eller annet på netflix slik at jeg blir trøtt og sovner etter hvert. Jeg har litt lyst å sove i natt, for å si det sånn. Sier natta jeg. Natta. 

 

Har du hatt en bra dag i dag?

 

_____________________________________

#hverdag #natten #trening #tur #hund #kveld

_____________________________________

12 kommentarer
    1. Ja jeg også liker de “trærne” der..hihih. Lykke til med trening..du må bare få det inn i hverdagen..få en rutine på det..og ikke lag programmet for langt og tungt..for da gir du opp…:-) Ha en god natt!

    2. Hva heter de ‘trærne’ egentlig tro? Så fint at du har fått litt trening, da er det fult lov å ta det med ro resten av dagen 🙂 Her i gården har jeg tilbragt mesteparten av dagen på sykehuset, klinisk ernæringsfysiolog, Vardesenter og utdeling av Hjelpeposer til kreftpasienter. Alt i alt, en slitsom, men god dag 😀
      Ha en riktig god natt!
      PS: Et tips jeg fikk på kurs ang trening, ikke bit over for mye til å begynne med. Ta små steg og lag rutiner. Begynn med en eller to dager, med pause dager imellom. Trapp opp når de dagene/timene sitter som et skudd 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: De er så stilige på sitt vis- kan se på de i timesvis 😀 he he..

      Det er noe med det- å få en rutine på det :O Jeg prøver, og det går jo fremover 😉

    4. Mia: Ei på facebook sa de heter “Kjerringrokk” og ei anna sa at det var ordentlige trær når Dinosaurene levde 😀 Det er jo veldig spesielt da- hu kalte de levende fosiler 😀 ha ha..

      Hørtes ut som en fin dag- du er god som hjelper andre <3

      Ja, det er liksom det. Problemet mitt ligger mest i det at jeg ikke liker å trene, så uansett hva jeg gjør så føles det så kjipt. Ha ha.. Men en halvtime bør jeg få til- fikk streng beskjed i dag at jeg må trene 3 ganger i uken! :O ha ha

    5. Søtmonsen ): Åja, den har kanskje mange navn? Ei sa de het “Kjerringrokk”? 🙂 Jeg syns de er kule jeg 😀 Skulle gjerne hatt de som planter inne. He he

    6. Eva: He he… Det hender jeg driver med noe jeg må, og vips er jeg ute å trener hund i stedet for :O ha ha.. Men vi trener jo langt i fra så bra som dere 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg