SÅNN CA. TILBAKE.

 

Jeg trenger typ en uke ferie for å ha en uke ferie. 

 

Jeg har hatt noen flotte dager på Gol. Det er så kjekt å se igjen så mange herlige folk. Mange av de ser jeg kun denne ene helgen i året, så det gjør det ekstra kjekt å være der. Vi har det så gøy og artig sammen, og selv om det noen ganger er mye jobb i tillegg på mange av oss, så har vi det bare kjekt. Dette er i og for seg det første året jeg jobber, så jeg skal ikke skryte på meg så mye. 

Jeg tok helt pause fra alt som heter blogg når jeg var på Gol. Jeg hadde med meg pc’en, men den fant ikke veien ut fra kofferten i det hele tatt. Jeg skal være så ærlig å si at det var fryktelig deilig. Jeg har ikke enset verken pc’en, eller bloggen en tanken. Jeg har delt noen få instagraminnlegg og snappet litt her og der mens jeg var der, men ikke noe stress med noe av det. 

Jeg liker å blogge, misforstå meg rett, men jeg har helt ærlig mistet litt gnisten over det og vurderer stadig om jeg bare skal legge ned bloggen helt. Jeg føler ikke jeg har så mye å komme med og syns noen ganger det tar mye mer tid enn det jeg føler jeg orker. Jeg er likevel ikke klar for å gi meg, men du skal ikke se bort i fra at det blir færre oppdateringer i perioder. 

Kanskje det er det som skal til for å finne litt glede og inspirasjon igjen, at jeg ikke “stresser” med å skulle oppdatere hver dag, men heller bare dele når jeg har noe jeg vil dele, om det så går en uke mellom hver gang. Vi får se. Jeg har i alle fall hatt det fint på Gol og var tilbake på jobb i dag. Jeg er så sliten etter denne turen at jeg egentlig trenger en uke ferie for å ha en uke ferie. Kremt. 

 

Har du det bra i dag? 

 

_______________________________________

#hverdag #gol #hund #utstilling #tilbake #pause

_______________________________________

18 kommentarer
    1. Bra med litt ferie fra bloggen. Alle trenger dager da man kun kan slappe av og nyte late dager. Hvor mange mil er det fra Halden til Gol? Dagen har vært grei den og regninger finner veien til postkassa tross ferietid.

    2. Jeg håper du ikke slutter hvertfall, for vi trenger litt Elinsk filosofi her inne 🙂 Men man må finne gleden og kose seg med det. Koselig å se deg igjen hvert fall 🙂

    3. Skjønner godt du er sliten etter en sånn helg…sikkert lurt å ta en pause fra blogg om man tenker på det som stress… det skal jo være morro…Flott bildet

    4. Helge: Veldig deilig med ferie fra bloggen altså 🙂 Jeg liker å blogge, men noen ganger blir det dessverre litt stress når man føler man ikke har noe å dele.

      Er ca. 30 mil til Gol- har i alle fall kjørt ganske nøyaktig 60 mil tur retur 🙂

      Ja, regninger finner dessverre frem til tross for ferie- har nettopp betalt 4 regninger 😛 ha ha

    5. Margrethe: Så bra 🙂 Ja, når man kommer dit at ting bare blir litt stress, fordi man føler man har ingenting å komme med, da er det greit med en pause altså 🙂

    6. frodith: Ja, blogg skal være gøy, og det er det jo også, men når man kommer dit at man føler man har ingenting å dele, men føler folk forventer litt hver dag, da kan det bli mer stress og da er det i grunn like greit å holde seg litt borte 🙂

    7. cuskima: Enig, og da blir det fort litt stress når man føler man aldri har noe å dele, men folk på en måte forventer det. Da holder jeg meg heller unna litt 😛

    8. Toini: Ja, det er noe med det. Jeg syns jo blogg er gøy, men når man føler man ikke har noe å dele på lange stunder og man føler folk forventer at man skal komme med noe, da er det like greit å bare holde seg borte- tenker jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg