HVERDAG- JEG VIL HA DISSE SKOENE!

 
Det er like stress hvert år når jeg må ha nye vår- og sommersko. 
 
//annonselink

SKO // HER – ZALANDO // HER 
Så fort disse skoene kommer inn på lager igjen, i min størrelse, skal jeg klikke de hjem med en gang! Våren har allerede begynt og jeg løper fremdeles i Nike-vårskoene mine fra i fjor. Det i seg selv er helt greit det, hadde det ikke vært for at de ikke er så veldig hvite lenger og at det er hull i de. Krise!
Jeg har lett etter nye sko lenge nå syns jeg. Jeg fikk tipset om denne modellen for en tid tilbake og falt pladask, men de er jo utsolgt i min størrelse alle plasser jeg har sjekket. Nå registrerte jeg meg like godt på Zalando.no og la de inn i ønskelisten min, slik at jeg får kontroll på når de er på lager igjen. 
 
Har du funnet vår- og sommersko enda? 
 
_____________________________________________
#hverdag #sko #vårsko #sommersko #nike #sneakers
_____________________________________________
16 kommentarer

Siste innlegg