HUND & KATT- HIPP HURRA FOR IIMO.

 

Jeg glemte det i fjor, og holdt på å glemme det i dag. 

 

I dag blir verdens søteste Iimo 7 år. Det gikk plutselig opp for meg i sta. I fjor glemte det jeg det helt vekk og kom ikke på det føre flere dager etterpå. Litt pinlig om jeg hadde gjort det samme i år igjen. Ikke for at disse dyrene merker noe fra eller til om jeg husker det, men. 

Jeg fikk litt dårlig samvittighet likevel når jeg kom på det i dag. Vi har tross alt vært hos veterinæren og fått vaksine i dag, men jeg gadd aldri å stoppe for en is, slik som vi pleier etter et veterinærbesøk, fordi det regnet. Hadde jeg husket det da så hadde de fått is selv om det regner liksom.


Fineste rampetrollet.


Trier passet alltid på at Iimo skulle ha det bra.


Jeg syns hu var så lita når hu først kom. Nå syns jeg ikke hu er så lita lenger. 
 

Det er litt rart å tenke på at Iimo er 7 år allerede. Jeg har jo kun hatt henne i 2.5 år nå. Det føles som en evighet, men i forhold til alderen hennes er det jo ingenting. Tiden fly. Heldigvis er hu frisk og rask, så jeg håper jo at hu er en del av flokken i minst 5 år til! Minst! Hu er så søt.

Vi passet på å ta ny urinprøve etter urinveisinfeksjonen hu fikk for litt over en måned siden. Antibiotikaen har gjort jobben sin, men hu har fremdeles litt krystaller i urinen, så vi fortsetter på spesialfór litt til og tar ny prøve etter det igjen for å være på den sikre siden. Nå, bursdagskos i sofaen.

 

Er du flink til å huske bursdagen til dine dyr?

 

___________________________________________________

#hundogkatt #hund #bursdag #chihuahua #papillon #veterinær

___________________________________________________ 

38 kommentarer

Siste innlegg