DEN TEGNEGLADE FRODITH.

 

Noen tegninger gjør en gladere enn andre.

 

I romjulen spurte Frodith om litt hjelp. Hu trengte hjelp til å få noe å tegne. Forslagene lot ikke vente på seg, og hu har allerede tegnet mange av de. Jeg kom selv med et forslag og tegningen blei så mye flottere enn jeg kunne se for meg selv. Jeg visste jo det at om det var noen som kom til å få frem det jeg tenkte på, så var det Frodith. Mitt bidrag var “En pingvin som møter en ny venn”. 


Se på den flotte tolkningen til Frodith da! Trykk på bildet for å se flere av forslagene som kom inn. 

Man kan jo ikke annet enn å bli glad av tegningene til Frodith. Jeg har sett hver eneste tegning til hvert eneste forslag hu fikk inn, og jeg må bare si meg imponert over hva hu får til. En ting er å få et forslag, en annen ting er å faktisk tegne det og få frem følelser i det. Der er Frodith helt super. Herlighet altså, dette er i alle fall den fineste pingvinen og selen jeg noen gang har sett. 

 

Kom du med et tegneforslag til Frodith? 

 

__________________________________

#bloggere #frodith #tegning #glad #pingvin

__________________________________

16 kommentarer

Siste innlegg