BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #6

 

I håp om å komme greit i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pauser, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 6 – HVA ER JEG REDD FOR

Folk har ofte fått for seg at jeg er redd for alt mulig rart. Det stemmer i grunn ikke. Det er bare det at de tingene jeg er redd for har jeg som regel skikkelig fobi for. Og de tingene er slike ting som er overalt. Slik som edderkopper. Maks fobi. Vi snakker hysteriske sammenbrudd til tusen. Livredd! 

Og, disse krypene finnes jo overalt så disse hysteriske sammenbruddene kan komme når som helst. Det samme gjelder i grunn tang, hai, øyenstikkere og disse svære som ligner på mygg som ikke har kontroll på seg selv. Disse sammenbruddene er ikke like intense som med edderkopper. 

Utenom det har jeg vel bare flyskrekk som jeg kan komme på at jeg er redd for. Jeg finnes ikke redd for høyder, jeg er så absolutt ikke redd for å dø, jeg er ikke redd for høy fart. Jeg er i og for seg livredd for Jack Nicholson. Hadde jeg møtt han på gaten hadde jeg helt seriøst dødd! Helt sant.

Hvis man ser bort i fra fobiene mine, som jeg ikke kan så mye for, så er det jo i grunn bare flyskrekk og Jack Nicholson jeg kan komme på som jeg er redd for. Det er sikkert mer som jeg ikke kommer på i farten, men jeg er generelt ikke spesielt redd av meg. Jeg er forresten redd for marsvin også.

 

Hva er du redd for?

 

_______________________________

#bloggere #challenge #lithanna #redd

_______________________________

10 kommentarer
    1. åh edderkopper :O
      De er så skumle.
      Heldig du er som ikke er redd for å dø.. Er sååå redd for å dø at det av og til gjør at jeg ikke for sove om nettene. Sliter veldig med dødsangst 🙁
      Marsvin er jo så søte. Hatt vonde opplevelser med de?

    2. Ja jeg skulle til å skrive marsvin..også føyde du det på…hihi..for det har jeg hørt..og kan liksom ikke forstå det..de er jo bare søte! hihih..men vi er litt rare alle mann! hihih. Ja nå er det mye edderkopper ute i skogen..får du ikke helt hetta da? for jeg syns jeg går i spindele hele tiden..da tenker jeg på deg..stakkars..:-)

    3. Silje: De er ekle som fy! :O

      Huff, det høres helt forferdelig ut. Har et søskenbarn som hadde skikkelig dødsangst som liten- får helt vondt bare av å tenke på det <3

      Nei, fysj, Jeg veit ikke hvorfor jeg ikke liker de. Trur det var den gangen marsvinet til oppdretteren prøvde å drepe meg- det var da jeg merket jeg var redd for de nemlig 😛

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, jeg kom plutselig på det i det jeg skulle til å avslutte 😛 he he..

      Jo, jeg får litt noia, men ute har jeg på en måte lært meg å ha litt mer kontroll, siden jeg kommer meg unna, og laaaaangt unna hvis jeg oppdager de. Inne er jeg på en måte presset opp i et hjørne og panikken blir til hysterisk sammenbrudd. Ute får jeg mer bare panikk, skriker og løper der i fra. Med mindre jeg får de på meg- da er det krise. Eller hvis jeg får spindelvev på meg- fysj!

    5. Henriette Celin: Jeg flyr heldigvis ikke så ofte. Stort sett kun én gang i året med jobben 🙂 Og så er det korte turer (maks 2 timer), så jeg har lært meg litt å takle det. Jeg sitter blant annet på mobilen og lærer tegnspråk 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg