FOTO- EN LITEN TUR I SKOGEN.

 

Vi prøver å være litt aktive. 

 

Vi har ikke vært utenfor dørene siden mandag. Annet enn ut i grøften for å tisse. Det er ganske ille. I dag måtte jeg bare bruke litt energi på å ta med meg Petter i skogen. Vi skulle egentlig til Havsyn, men vi hadde ikke gått mange meterne føre jeg skjønte det ikke  kom til å gå så greit. 

Vi gikk derfor opp til Myra, som er ca. halvparten av turen til Havsyn. I tillegg er det garantert ingen folk i skogen her, så da kan jeg ligge som et slakt på bakken mens Petter suser rundt og gjør sitt uten at jeg må ha øyne i nakken til enhver tid. Det er ikke bare lett når energien forsvinner. 


1. Litt lyng.


2. Litt sliten etter å ha løpt bananas hele tiden.


3. Gladeste fisen ever.


4. Snart høst.


5. En liten flue. 


6. Litt mer lyng. 


7. Kongen over Lindesnes.


8. Lek med meg da. Orker ikke.


9. Han gikk heller berserk på lyngen og kuttet seg litt i tannkjøttet.


10. Full fres hele tiden.


11. Et flyvende danseblad. 


12. Det danser så fint så.


13. Det er en smule fascinerende.


14. Skiller seg ut. 


15. Et blad.


16. Det bare henger der i strået.


17. Sopp.


18. Søte og små.


19. I en stor, stor skog.


20. Enda et flyvende danseblad.


21. Vakker dans.


22. Rundt og rundt og rundt. 


23. Enda en sopp i den store skogen.


24. Noen sopper er finere på undersiden enn over. 
 

Det blei ikke en veldig lang tur. Vi var ute i nesten 1.5 timer, men jeg orket ikke å gå så mye. Jeg satt mer enn jeg gikk, for å si det sånn. Men Petter er flink til å underholde seg selv, så det gikk heldigvis greit. Jeg lot Iimo være hjemme, og jeg stengte vinduet for Nakenfisen denne gangen. 

Sist jeg prøvde å ta Petter med på en aleinetur fulgte Nakenfisen med og da blir som regel all oppmerksomhet rett mot han, siden jeg hele tiden må følge med på han. I dag var det Petter som skulle få all oppmerksomhet. Jeg sneik likevel noen bilder når han var opptatt med sitt. 

 

Har du vært på tur i skogen i dag?

 

_______________________________

#foto #tur #hund #skog #sopp #blader

_______________________________

18 kommentarer

Siste innlegg