TING SOM SKJER DE NESTE TO UKENE.

 

Med det ene følger forhåpentligvis det andre. 

 

I morgen skal jeg på mitt første jobbintervju. Det er en jobb innen forsikring. Siden jeg tidligere har erfaring innen bank, hvor av banken jobbet aktivt med forsikringer, føler jeg at det kan være noe for meg. Jeg får bare vente å se hvordan det føles etter intervjuet i morgen. Jeg er i alle fall spent. På torsdag skal jeg igjen på et nytt intervju. En regnskapsjobb. 

Den jobben er jeg veldig spent på. Jeg er jo utdannet innen regnskap, så jeg vil veldig gjerne ha en jobb innen regnskap slik at jeg ikke har kastet tid, penger og energi på en utdannelse jeg ikke har bruk for. Men akkurat i disse tider er jeg bare veldig klar for å komme meg ut i jobb igjen, så om det ikke blir regnskap med det første er ikke det verdens undergang. 


Fra julaften. Vi lånte nabohunden med på tur. 

Neste uke skal jeg også på dette diagnoseoppholdet på Lillehammer Revmatismesykehus, som jeg har ventet på siden juli i fjor. Plutselig gikk tiden så veldig fort. Jeg har jo ventet i et halvt år og det har føltes ut som en evighet til. Nå skal jeg dit helt plutselig. Jeg reiser opp til Lillehammer allerede nå på søndag og skal ikke hjem igjen før fredag neste uke. Jeg er ganske så spent!

Nå føles det litt som at alt skjer på en gang. Jobbintervjuer og diagnosehopphold, og jeg kan jo bare krysse fingrene for at jeg får en jobb av disse to intervjuene. Hvis ikke har jeg flere søknader liggende ute som jeg enda ikke har fått på. Om jeg ikke får jobb nå, så er jeg ikke i tvil om at det dukker opp en jobb for meg før eller siden. Jeg må bare være tålmodig. 

 

Har du mye som skjer nå i januar? 

 

_________________________________________________

#hverdag #jobb #jobbintervju #diagnoseopphold #lillehammer

_________________________________________________

18 kommentarer
    1. Så spennende…masse ting i gang du da…og du må ha masse lykke til!! håper du får den jobben du vil…og at du får noe svar på sykehuset..Ha en god kveld!

    2. Jeg krysser fingrene for deg! Selv så skal jeg prøve å slappe av, lese litt, jeg skal til psykologen for første gang og jeg skal til legen igjen for en sjekk, foruten av det, så skal jeg farge håret og bestille litt sminke og sånt, gleder meg endel 🙂 og bøker, selvfølgelig! :p

    3. Ja, da har du jammen mye på programmet nå! Januar er vel aller mest bare jobb for meg…. men vi skal til Oslo i midten av måned – til Oslo Spektrum på Turistforeningens 150 års jubileum. Klemmer <3 og lykke til på intervjuene!

    4. Lykke til med jobbinterjuene og oppholdet på Lillehammer ;o)) Jeg skal på Les Misrables til lørdagen, og gleder meg noe helt vanvittig. Har hatt lyst til å se den lenge. Litt usikker om det også er denne måneden, men jeg skal også på The Show must go on med Åge Sten Nilsen. Har vært to ganger før, men nå er det siste sesongen han gjør forestillingen så da måtte vi jo gå igjen ;o))

    5. Håper du får napp på en jobb. Ikke hver uke man skal på 2 jobbsamtaler. Lykke til. Håper oppholdet på Lillehammer blir bra for deg. Her er det lite og se frem til, januar er tiden for masse regnniger men det er likt for alle. Men det blir endel snømåking og dessuten skal jeg skaffe ny pc etterhvert, den jeg kjører på nå er slitt og langt fra ny.

    6. Margrethe: Ja, her går det et i et, men det er jo en smule spennende også, så 😀 Hektiske måneder fremover nå? 🙂 Og blir vel kjekt med en Oslotur? 😀

    7. Vera Lynn: Tusen takk 😀 Så utrolig gøy- jeg vil også se Les Misrables 😀 Kos deg masse med det 😀 Og The Show must go on har jeg ikke sett heller, men har hørt at det er bra 😀

    8. Helge: Jo, takk 😀 Gøy med to på en uke- håper på positivt svar på en av jobbene i alle fall, eller at jeg får flere intervjuer på de andre jobbene jeg har søkt også 😀 Og Lillehammer blir sikkert bra- nå veit jeg jo litt mer hva jeg går til, så nå er jeg litt forberedt 🙂

      Ja, januar er den nok så kjip måned sånn sett :/ Vi kan jo trøste oss med at mars i alle fall har blitt litt bedre, nå når årsavgiften (som har byttet navn til noe jeg ikke husker) er delt opp pr måned sammen med forsikringene 🙂 Jeg fikk ny pc i sommer, så håper den varer et par år til 🙂

    9. Etdiktomdagen: Godt nyttår til deg og dine <3

      Tusen takk- begge deler er spennende, så dette blir bra uansett, tenker jeg 😀

      Takk- den var så søt den lille hunden vi lånte <3 Blei ekstra liten ved siden av Petter 😛 he he.

      Tusen takk 😀

    10. Så mye spennende å se fram til da 😀 Jeg tror nok du Acer den jobben 😉 Og det blir spennende med å oppholdet på det stedet da 😮 Du får si ifra hvordan det gikk med begge deler 😀 <3 Masse lykke til ;*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg