3 X 3 HURRA FOR ALLE DE SOM HAR BURSDAG I DAG.

 

I dag er det en sånn dag. 

 

I dag har storebroren min bursdag. Han blir hele 33 år i dag. Bare et år eldre enn meg, med andre ord, hvis jeg absolutt må være ærlig på min egen alder. 23 år, hvis noen spør. Vel, boren min har bursdag, og gaven er allerede på plass fra flere av oss; billett til Barskingen i mai 2018. Det gleder han seg veldig til og det er bra. Gratulerer med dagen din i dag, Rino. 


Fra Barskingen 2017. Foto: veit ikke hvem som står bak kameraet under barskingen jeg. 

 

Lillebroren min har også bursdag i dag. Han blir 17 år. Herlighet, neste år er han myndig! Minstemann i flokken, snart myndig. Det får en til å tenke på at man selv begynner å bli fossil. Lille gutten som jeg gredde hentesveis på og tegnet Hitlerbart på, fordi jeg syns han lignet på Hitler, når han var 2-3 år gammel. Ikke populært, men jeg syns det var gøy! Gratulerer med dagen, Dani. 


Hadde ingen nyere bilder av Dani. Bildet her er vel snart 2 år gammelt. 

 

Og jammen har tantebarnet mitt bursdag i dag også. Han blir hele 2 år og er helt seriøst den søteste ungen ever. Han er så bollekjakerund og har store, blå øyne. Han minner om en liten ugle og det er jo sjarmerende som bare det. Søt er han uten tvil. Og så er han minst like glad i sjokoladekake som det jeg er, så jeg syns han er ekstra kul pga det. Gratulerer med dagen, Elof. 


Han er til å spise opp altså! Fineste Elof. 

 

Sist, men ikke minst skal jeg gratulere meg selv også, som faktisk greier å holde styr på alle disse bursdagene hvert eneste år, selv om det nesten kommer nye tilskudd til familien hvert år også. Det er ikke bare bare å huske alle som ikke er på facebook, jeg bare sier det, men jeg greier det. Uansett. 3 X 3 hurra for alle de som har bursdag i dag. Store og små rumpetroll. 

 

Har du kontroll på alle bursdager i familien?

 

________________________________________

#hverdag #bursdag #familie #gratulerermeddagen

________________________________________

14 kommentarer

Siste innlegg