PÅ BEDRINGENS VEI.

 

Ikke helt frisk, men det nærmer seg, håper jeg. 

 

I dag er første dagen siden onsdag at jeg har våknet uten feber. I går våknet jeg med feber, men blei gradvis bedre utover dagen. I dag har jeg endelig ikke feber, men formen er så klart sliten etter flere dager på sofaen. Jeg har gått noen småturer med Petter og Ellinor og har vært overbevist hver gang om at jeg kommer til å dø. Kremt. Det er ikke bare lett å ikke ha kondis.

Men nå må det gå den rette veien. Bare hodet slutter å verke og kroppen ikke er så vond og sliten. Jeg hater å være syk. Det er en så nødvendig ting at jeg ikke har ord for det en gang. Men, jeg er bare glad for at det nå ser ut til å gå den rette veien, slik at jeg forhåpentligvis er hundre prosent frisk til romjulen. Vi skal på tur, jeg veit ikke hvor, men har fått beskjed om å bli frisk til det.

 

♠ ELEVELE ♠

6 kommentarer
    1. Bra at du er snart helt frisk. Nå kan du møte nissen uten at han blir frisk. Må vel snart rydde litt her – det ligger ting, klær og støver det nok av. Men den nye dressen henger pent i skapet. God jul.

      1. Ja, flaks jeg ikke smitter nissen- da er det mange barn som hadde blitt lei seg, med mindre han kom til meg sist 🙂 he he..

        Håper du får en fin julefeiring 🙂

    2. Stilfullt bilde 🙂 Da får du ha fortsatt god bedring og kose deg i jula og håper det blir en fin tur 🙂 Juleklem fra Mjøndalen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg