HVERDAG- LITT HELG OG LITT JOBB.

 

Denne uken gikk så alt for fort! 

 

Plutselig var det helg igjen. Jeg skjønner virkelig ikke hvor tiden blir av. Det var liksom mandag i går og plutselig er det fredag i dag. Jeg skjønner bare ikke hvor dagene i mellom tok veien. Før jeg veit ordet av det så er jeg jo hundre år og stein dau liksom. 

Farmoren min har bursdag i dag og er hele 88 år ung. Hu er sprek som fy altså. I alle fall sist jeg så henne for et års tid siden. Hu sa også i sta, når jeg ringte og gratulerte henne med dagen, at tiden gikk veldig fort. Og hu har helt rett. Tiden går veldig fort! 

Vi får bare nyte helgen så godt vi kan og satse på at morgendagen i alle fall ikke flyr av sted. Jeg skal jobbe på søndag så da kan i grunn tiden gå litt fort. Men utenom det er det greit med litt fri. Det blir en del jobbing i disse tider, med helgejobbing og litt seine kvelder.


Petter er sliten etter en rusletur i kveld, og Leon er styggelig fornærmet på meg etter at jeg badet han og han fikk kjeft for å gå på benken for 5 gang på under én time! Ærlig talt, ingen dyr har noe på mine bord og benker å gjøre!
 

I morgen skal jeg helt seriøst få bestilt meg en frisørtime. Jeg har ikke klipt meg siden i fjor sommer, så det er på tide nå. Jeg skal faktisk klippe pannelugg! Ei kollega klippet seg for litt siden og det  var akkurat slik jeg ville ha det. Men jeg kan ikke ha lik frisyre som ei kollega.

Det blir litt kleint, så da blir det plan B, som er pannelugg. Jeg har hatt pannelugg før og jeg fikk mye skryt den gangen at jeg kledde det veldig godt. Jeg har ikke forandret meg så mye siden den gang, så jeg regner med det ikke blir så verst denne gangen heller. 

Vi får se. Klippe meg må jeg uansett hvordan jeg ender opp på håret. Det er som sagt en evighet siden sist og det merkes for å si det sånn. Fordel er at håret mitt ikke ser slitt ut for andre, men jeg merker det jo veldig godt selv. Nei, på tide å slappe litt av resten av kvelden, det er jo helg!

 

Har din uke gått alt for fort?

 

__________________________

#helg #jobb #planer #avslapping

__________________________

8 kommentarer
    1. Ja tiden flyr! noen ganger er det fint, andre ikke! Men får vi gjort noe med det…nei..så vi får nok bare være med på farten.. Håper du får klipt deg og du blir helt sikkert flott! jeg er også veldig sen med å gå til frisøren..men da er det ekstra godt også da..:-) Ha en god helg! Flott bildet av dyra!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, vi får jo dessverre ikke gjort så mye med det 😛

      Ja, jeg er supertreig med å gå til frisøren- rekker jeg to ganger i året er jeg mektig imponert over meg selv 😛 ha ha

      Takk 🙂 Knipset det i full fart så Petter ikke skulle legge merke til “oppmerksomheten”- han er veldig glad i mamsen sin må jeg forstå 😉 ha ha

    3. Tiden går fort, spesielt helgene, og det er ikke greit 😀 Men snart sommer, og DET er greit 😀 Du blir sikkert fin med pannelugg 🙂 Jeg har heller ikke klippet på et år..bare panneluggen som jeg tar selv 😀

    4. frodith: Veldig fort :O Man skulle jo tru 24 timer var 24 timer, men det føles kun ut som 18 timer 😛 he he..

      Takk 🙂 Jeg syns det er et tiltak å komme seg til frisøren 😛

    5. Min uke har flydd avgårde! Plutselig satt man her hjemme igjen. Godt, men litt vemodig må jeg innrømme.
      Tro om tiden går fortere for hvert år som passerer. Kanskje din farmor har lynraske dager nå som 88 åring! Jeg minnes som barn at barne-tv kunne vare i en evighet 😮

    6. Mia: Kan skjønne det er litt vemodig også ja. Noen turer er jo mer spesielle enn andre 🙂

      Ja, du sier noe der- den halvtimen det varte føltes mange ganger ut som en liten evighet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg