EN KORT SKOGSTUR.

 

Kort, eller ei, deilig var det! 

 

I dag bare måtte vi en tur i skogen. Været var nok finere i går, hva sol angår, men det blåste i alle fall ikke storm i dag, selv om man merket vinden godt når den først tok tak. Vi gikk en tur til Abbortjern. Jeg prøvde å vri hodet for å komme på en annen tur vi kunne ta, men jeg kom ikke på noen steder vi kunne dra for å løpe fritt uten å risikere å møte på masse folk.

Vi hadde vel vært ute på øyen i 10 minutter når det kom en mann med hund. Typisk! Da var et bare til å ta hundene i bånd igjen og sette snuten hjemover. Han blei bare stående på toppen av fjellet og kikke med kikkerten sin, men vi gikk like så gjerne hjemover. Det var umulig å komme seg ut på øyen uten å bli bløt på beina, så jeg var uansett kald. Sånn kan det gå.

Når vi kom hjem igjen fikk Ellinor et møte med børsten, mens Petter fikk et møte med både børste og nappekondomer. Det er på tide å bli ferdig med den nappingen nå. Ikke at jeg orket så mye i sta. Kun toppen av ryggen og litt nedover sidene. Sidene er verst syns jeg for han har så sykt mye pels der. Eller bare mye kropp. Nå er vi slitne og slapper av.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#foto #tur #hund #irskulvehund #skogstur #skog

8 kommentarer

Siste innlegg