MYE BEDRE.

 

Regner med det går seg til nå. 

 

Natt til mandag våknet jeg med tidenes skallebank. Jeg hadde så vondt i hodet at jeg trudde jeg skulle stryke med. Det er svært sjeldent jeg har så vondt i hodet, heldigvis. Men i går var det helt forferdelig. Jeg kom meg ikke på jobb. Det var såvidt jeg kom meg opp av sengen og tilbragte hele dagen på sofaen, bortsett fra når jeg måtte til dyrlegen med Ellinor.

Bildet er tatt midt på lyse dagen.

Ellinor måtte ha 28 dagers kuren sin, så jeg kunne liksom ikke la være heller. Hodet sprengte og øynene rant- så vondt var det. Det var bare til å hive i henne pillene og så dra hjem for å legge seg igjen. Jeg skal ikke si hvor mange smertestillende jeg hadde tatt før klokken var 12 på dagen, men jeg har akkurat mange nok fingre til å kunne telle på én hånd.

Først seint utover kvelden begynte det å hjelpe litt. I dag våknet jeg også med hodepine, men ikke fult så ille som i går. Jeg kom litt seinere på jobb, og greide å jobbe full dag. Jeg var seint hjemme, med andre ord, og skippet treningen siden hodet ikke er helt på topp. Jeg får ta det igjen til helgen. Årsoppgjøret skal leveres til fredag så det blir lange dager hele uken.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #hodepine #bedre #jobb

16 kommentarer
      1. Det er heldigvis over nå- nå er det bare sånn murring innimellom 🙂 Men det er jaggu vondt når det står på som verst. Heldigvis svært sjeldent det er så vondt. Føler med de som har migrene altså :O

    1. Hodepine er møkka vondt og da 😕 har hatt det selv hver eneste dag siden bilulykka i 2002, og unner ikke min verste fiende det 😪 man lærer seg å fungere med det, men samtidig hadde jeg gitt alt jeg har, og litt til for å slippe 🤪 håper det slipper taket hos deg ❤️

      1. Heldigvis er det nesten helt borte nå- bare litt småmurring innimellom, men det er sånn man overlever 🙂

        Huff, må være forferdelig å ha det daglig, hele tiden. Har hatt det i et par uker daglig et par ganger og det var skikkelig ille. En gang hadde jeg øresus konstant i ei uke- da skjønte jeg brått hvorfor tinitus er en av toppgrunnene til selvmord. Seriøst- man blir jo gal av slikt 🙁

    2. Typisk å bli syk midt i årsoppgjøret, når det absolutt ikke passer å være borte fra jobb! Og skallebank til den jobben hørtes ut som en dårlig kombinasjon. God bedring herfra.

    3. Du er god å da – sympatiserer med “tut”vennen din, jeg ble veldig smigret altså, når du konkkuderte med det på jobb idag 🙂 Får håpe murringen gir seg, ikke nødvendig at vi begge har skallebank😊Ses imorgen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg