ETTER I MORGEN!

 

Gøy, men en smule slitsomt. 

 

I morgen skal årsoppgjøret være klar til levering, noe det også heldigvis blir. Jeg syns det er gøy med årsoppgjøret, liker at det er litt mer hektisk enn til vanlig, men nå gleder jeg meg faktisk til å bli ferdig med det. Ikke at man er helt ferdig selv om årsoppgjøret er ferdig, for det er mye som skal produseres til revisjonen kommer på huset og skal kontrollere alt. Men det letter litt når årsoppgjøret i alle fall er ferdig. Da kan systemene kræsje så mye det vil, men da gjør det vel ikke det mer.

Kom hjem til denne i dag.

 

Så, etter i morgen skal jeg puste litt ut igjen. Og så skal jeg trene igjen. Siden formen ikke har vært så god denne uken har jeg droppet treningen så jeg ikke skal stryke med helt. Er jeg ferdig på jobb til vanlig tid i morgen tar jeg muligens en treningsøkt etter jobb, hvis ikke venter jeg til lørdag. Kristoffer trener så mye at han har dårlig samvittighet for aldri å være hjemme, så jeg kom hjem til blomster i dag. Han pleier å gjøre det innimellom. Veldig tilfeldig at det er dagen for det i dag.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #jobb #hvile

18 kommentarer
    1. Årsoppgjør høres ikke morsomt ut..men bra du liker det 🙂 Best å ikke trene om formen ikke er god..men sikkert fint å komme igang igjen 🙂 Fiiiine blomster med koselige ord til .. Ha en fin kveld <3

      1. Joda, det er morsomt- hvis systemene ikke streiker slik at du faktisk får gjort det du skal 😛 ha ha..

        Jeg hadde nok overlevd å trene, men tenker det er lurt å vente til man er litt mer i slaget 🙂

        Veldig fine blomster- han er flink <3

    2. Koselig med blomster en gang i blandt. Det vitner om en fin omtanke 🙂
      Jeg fikk også blomster i dag. Og jeg fikk blomster for noen uker siden, og jeg får blomster en gang i blant, fordi han vet at jeg liker blomster, og da blir han glad av å gi meg det, og se hvor glad og rørt jeg blir 🙂
      Vi er heldige du og jeg ♥
      Årsoppgjør ja, jammen glad jeg ikke har noe sånt jeg skal ha hode for. Hadde nok krasjet alt jeg, helt av meg selv 😉
      Du er god du 🙂

      1. Ja, jeg liker en god omtanke innimellom- når det ikke er forventet 🙂 Jeg har aldri vært noe for denne dagen sånn sett- folk forventer for mye 😛 he he.. Liker å være heldig resten av året i stedet for jeg 😀 he he..

        Snille kjæresten din <3 Han virker så god 😀

        Ha ha- det trur jeg nok ikke du hadde gjort 😛

    3. Så koselig du fikk blomster da 🙂 Fint med andre dager for blomster også 🙂 Jeg har aldri fått blomster. Kanskje fordi jeg ikke har NOEN blomster i hus selv, aldri hatt. Han skjønte nok at jeg ikke liker det noe særlig 😀

      1. He he- hadde jeg heller kunnet fått en hund hadde jeg takket nei til blomster 😛 Jeg liker blomster og planter, selv om j eg tar livet av alt :O

    4. Skjønner godt at det blir kjekt å få dette levert. Spesielt når dere har vert plaget med det tekniske. Og i tillegg så har du ikke vert i form. Du er nå flink til å stå på. Det skal du nå ha <3 Du får hvile skikkelig noen dager nå. Og du har en veldig snill samboer <3 Koselig å få blomster.

    5. Godt du straks er i boks med den greia der, selv om du synes det er gøy 😉
      Herlig å komme hjem til en så koselig kjærleikssak fra Mannen <3

      1. Ja, nå er det bare til å produsere rapporter og avstemminger og den slags til revisor kommer, men da er i alle fall tallene på plass, så da er det greit 😀 he he..

        Ja, alltid koselig med en blomst, eller annen overraskelse <3

    6. Årsoppgjør er like moro om bokettersyn på en måte – hvertfall noe i samme bane. Da må alt være på stell og kvitteringer og regnskap må være gått over et par ganger. Men det går sikkert greit – dere har sikkert overlevd det før og alt må vi revisor. Håper alt går bra. Pene blomster og flinke gutten din. Ha en fin dag.

      1. Årsoppgjøret er nok litt mer krevende, da absolutt alt må være på stell. Ved bokettersyn er det som regel kun noen få områder som skal kontrolleres og da trenger man kun å fokusere på akkurat de områdene der og da 🙂 Men ja, mye likt likevel 🙂 Nå skal det bare produseres masse til revisor kommer for å kontrollere resten 😀

        Han er en flink en han der ja <3

    7. Lykke til med årsoppgjøret!

      herlig valentines-blomst du fikk <3

      Trening er herlig og nå er jeg i gang igjen jeg også – men nå med fokus på Yoga 😀

    8. Så koselig å komme hjem til blomster! Det fortjente du! <3 liker den bransjen du er i, som er ferdig med årsoppgjøret nå… har såvidt begynt jeg… tatt kun ett…. av 50…. .jaja….. klemmer <3

      1. He he.. Er en smule annerledes å kun ta et årsoppgjør, selv om det er et meget stort et, og være ferdig i midten av februar. Eller, ferdig er jo å ta i, for det er jo nå vi må begynne å produsere alle rapporter og avstemminger og den type ting til revisor kommer om ca. 3 uker 🙂 Men, tallene er på plass,så da kan man stresse litt ned 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg