JEG PRØVER Å FÅ HAN HEKTET.

 

Det nærmer seg, alt for sakte, men likevel, den siste sesongen av GoT. 

 

Kristoffer har ikke sett Game of Thrones før, selv om jeg har prøvd å tvinge han til å se det mange ganger tidligere. Sist helg fikk jeg endelig overalt han til å se en episode. Det var alt vi rakk og etter det har vi ikke rukket mer. Vi skal se en episode, eller to nå i kveld. Jeg var ikke overbevist om at serien var bra før jeg kom til episode 4, så jeg håper han har tålmodighet.

Selv har jeg sett alle sesonger tre ganger, men jeg greier lett å se de en fjerde gang før den siste sesongen kommer nå i april. Jeg gleder meg som en gal til det begynner igjen, men gruer meg enda mer til det faktisk er helt ferdig! Jeg har drømt om hvordan det slutter og krysser fingrene for at jeg ikke er sanndrømt i dette tilfellet. Det hadde vært krise.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #serie #gameofthrones

4 kommentarer
    1. GoT er for meg en serien tatt ut fra virkeligheten – en voksen versjon av Harry Potter – ved hjalp av digitale fjernkontroller, farger og sminke + kreative filmskapere kan man få snakkene dører, dansende kopper osv… Ikke rart slike filmer er blitt millionbutikk. Kos dere. Ha en fin dag.

      1. Jeg er litt i tvil på om Kristoffer kommer til å bli så giret- han er så lett påvirkelig av alle andre enn meg, og de er negative, så han er ikke så imponert enda 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg