ETTER TRENING.

 

Uten mat og drikke, duger helten ikke. 

 

Avokado på knekkebrød.

 

Det er visst best å spise rett etter trening. Jeg har ikke satt meg så veldig godt inn i alt dette med trening, restitusjon og mat og sånn, men du trenger ikke si mer enn én gang til meg at jeg skal spise etter trening- jeg er alltid sulten! Seriøst, jeg er alltid sulten for tiden. Det blir vel fort slik når man plutselig beveger på liket. I dag blei det knekkebrød med avokado. Kjempegodt.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #mat #knekkebrød #avokado

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg