TRENING- VANNET ER IKKE SÅ VELDIG VARMT!

 

I dag tok jeg meg turen inn til svømmehallen i Mandal for å være med på varmtvanntreningen. 

 

Vannet er ikke så veldig varmt. Faktisk er det litt på grensen til for kaldt. Det er ikke så lett å slappe av i musklene mår man fryser. Noen øvelser gjør meg heldigvis litt varm. Jeg har ikke vært kald i kroppen i dag, så jeg tok sjansen på å være med i dag. Det gikk fint det, selv om jeg blei veldig sliten. 


Her har du meg i dag

Vi hadde ingen fysioterapeut i dag, så det blei den samme treningen den siste halv timen. Helt greit det. Jeg gikk likevel litt tidligere. Jeg måtte så sykt tisse mot slutten og greier ikke helt å holde meg. Jeg gikk like så gjerne i dusjen etter tissepausen. Nå er jeg sliten og skal se på The walking dead. 

 

Har du trent i dag?

 

_______________________

#trening #varmtvann #sliten

_______________________

22 kommentarer

Siste innlegg