TRENING- SLITEN I FORKANT ER LIK DØD UNDERVEIS.

 

I dag var en tung dag. 

 

I dag har jeg vært så veldig sliten. Jeg har ikke vært så veldig trøtt, bare veldig, veldig sliten. Hele dagen, faktisk. Formen ellers har vært helt grei. Jeg var derfor med på treningen sammen med jobben i dag. Sliten i forkant er litt død underveis. Jeg var helt svett underveis i oppvarmingen liksom. 

Mot slutten var jeg så kvalm at jeg var redd jeg skulle kaste opp. Det gikk heldigvis bra, men det var en lang vei hjem. Nå skal jeg ligge rett ut på sofaen en times tid og håper på at kvalmen gir seg snart. Det var en tung dag i dag. Sikkert ekstra tung fordi jeg i utgangspunktet var så sliten.

 

Har du trent i dag?

 

________________________________

#trening #styrke #kardio #tungt #sliten

________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg