TYPISK ELIN- TING JEG LURER PÅ #1

 

Det er ikke alt som er like logisk. 


Her er det ingen tvil om hva som er midten.

Altså. En ting jeg lurer på veldig ofte. Eller, ofte og ofte. En ting jeg lurer på de få gangene jeg lager mat, eller baker, er når man skal steke noe i midten av ovnen, hva som er midten når ovnen kun har fire riller? Hvor skal man da velge? Det er jo ingen i midten av 2 og 3! Dette er i alle fall ikke logisk for meg. 

 

Noen som veit? 

 

___________________________

#typiskelin #hvaerriktig #spørsmål

___________________________

14 kommentarer
    1. Nei, det er ulogisk – syns jeg også…. jeg tar alltid nest nederst når det er midten, for da tenker jeg at kaka lissom er på midten…… 🙂

    2. Margrethe: Før så valgte jeg alltid den nest øverst, men i det siste har jeg tenkt litt mer som deg og heller valgt den nest nederste- men hva som er mest riktig veit jeg ikke :O

    3. Ja jeg har faktisk tenkt akkurat det samme som deg…men på den ovnen jeg har nå..så er det midten..altså risten sitter på midten når jeg setter den inn..så der var det greit..men noen er rare ja…:-)

    4. dedicat: Har ikke så fancy-pancy ovn.. Varmluft liksom? Ha ha.. Ja, noen ganger blir det nr. 2 og noen ganger nr. 3. I det siste har jeg valgt å gå for nr. 3 for da blir liksom det på brettet mer på midten i seg selv :/ he he

    5. Akkurat i ovnen på bilde var det vel ikke noe problem, men den er kanskje ikke din ;o)) Når det er sagt så slet jeg jo med å finne ut av det selv når jeg fikk ny ovn for et par år siden…

    6. Vera Lynn: Ovnen på bildet er jo en enkel sak- den har jo 5 og derfor en i midten, men min ovn har bare 4, og da er det jo ikke like lett 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg