HVERDAG- SÅNN KAN DET GÅ.

 

Kanskje jeg lærer.

 

Hele uken og enda litt før det har jeg seriøst stappet i meg både potetgull og smågodt til den store gullmedalje. Til og med sjokolade har gått ned på høykant. Altså, jeg spiser jo verken potetgull, smågodt, eller sjokolade til vanlig. Kun Halloweenhelen i slutten av oktober. Nå bare må jeg har alt på en gang. 

Jeg har seriøst spist alt på en gang. I går spiste jeg så mye av alt at jeg har skikkelig vondt i magen i dag. Kanskje jeg lærer! Det er ikke det at jeg er veldig motstander av litt godteri innimellom, jeg bare spiser det ikke. Nå har jeg visst spist alt for mye på en gang. Godterifri dag i dag. Kanskje. Sånn kan det gå.


Fordi de er så søte.

Neste uke hadde jeg tenkt å ta den 28 dagers dietten jeg egentlig skulle ta tidligere i sommer. Da er det slutt på alt som heter salt og sukker og brød og alt jeg liker så godt. Det er sikkert derfor jeg frotser godteri og kliss nå. Må passe på mens jeg kan, eller noe. Nå fikk jeg plutselig lyst på is. Is er lov å spise nå.

Nei, nok prat om sukker og kliss. Jeg skal snart komme meg en tur til byen for å kjøpe litt mer kattefór til Leon. Petter har vært en skikkelig møkkabikkje de siste dagene og tømt matskålen til Leon hele tre ganger! Petter er dyr i drift i seg selv, om han ikke skal tømme kattemat til 150 kr kg i tillegg! Bahh. 

 

Har du noen planer for dagen? 

 

_____________________________

#hverdag #godteri #søtsug #sommer

_____________________________

16 kommentarer
    1. Haha, du er så herlig! Håper du koser deg med en stor og god is når su er å kjøper mat til Leon 🙂 Kjenner forresten igjen det at hundene spiser opp kattematen… Kanskje kattemat smaker bedre enn hundemat? 😀

    2. Jeg spiser heller ikke så mye godteri .. men i dag kjøpte jeg litt smågodt å spiste i bilen hjem fra butikken.. men bare bitte litt.. men ble kvalm av det jeg..hehe.. :)) Nå skal jeg lage kjøttkaker til middag.. :)) Koselig bilde :))

    3. Ja her har det også gått i masse godis…var i sverige her om dagen…og i dag har jeg fylt opp siste rest..DA er det slutte altså..for en stund..vi pleier å bare ha litt god til helgen..men er det i hus..så må det spises..ikke spares! Lykke til..ja is ja..DET har jeg også……nammm..hente meg litt is..siden det er flere som er usunne om dagen…hihih…Så kjedelig med Petter som er blitt tyv…blir dyrt det ja…herlighet…dyrt nok… Ha en god kveld!

    4. Søtsaker bør man styre unna men en sjelden gang er det greit. Kroppen trenger sukker men alt med måte.

    5. åh godis er farlig godt til tider. Er fort å spise litt for mye sånn at man får vondt i magen. Veldig søt hund da 🙂 Ha en flott helg!

    6. Yvonne & Terje: Takk <3 He he.. Is er godt- trur jeg trenger det i dag også 😉

      Ja, ikke sant? Alt som er andre sitt smaker bedre? Hjemme har han full respekt for å ikke røre kattematen, noe han i grunn har her også, men han er i skikkelig trassalder og skal vel demonstrere litt vel 😛 Han har tatt hintet nå, håper jeg 😉 he he

    7. annebe: Bittelitt er lov 😉 Kjedelig å bli kvalm da :O Men var sikkert godt så lenge det varte 😉 he he.. Åhh, kjøttkaker er godt 😀

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har selvdisiplin til tusen når det kommer til godteri- kan ha skapet fult uten å røre det, går vel nærmest ut på dato liksom 🙂 Men i det siste har jeg bare ikke greid å la være- frotser i meg alt jeg kommer over. Ha ha.. Is er godt og lov, hele tiden, året rundt 😛 he he..

      Ja, null respekt for å ikke røre kattematen plutselig 😛 Han er i skikkelig trassalder for tiden, så han måtte vel bare demonstrere litt 😛 he he.. Har ikke rørt kattematen på flere dager nå, så han tok vel hintet 😛 he he

    9. Helge: Jeg spiser kun godteri ene helgen i oktober, ellers holder jeg meg til popcorn 🙂 Og så har jeg kuttet drastisk ned på Red Bull. Men den siste uken, og litt mer enn det, så har jeg bare hatt så sykt lyst på og har ikke greid å stoppe meg selv. Ha ha.. Ja, alt med måte 🙂 Skal snart på en 28 dager diett, og da er det null salt og null sukker, annet enn det som kommer naturlig i den maten man spiser 🙂

    10. Margrethe: Ja, godteri er veldig godt, jeg elsker godteri, men spiser det liksom bare ikke. Bortsett fra nå i disse dager. Ha ha.. Men snart er det diett og da er det jo null av absolutt alt 😛

    11. seroy: Jeg elsker godteri, og det er litt av grunnen til at jeg ikke spiser det, for da hadde jeg ikke orket vanlig mat. Ha ha.. Men i disse tider bare må j eg ha, men snart er det helt stopp 😛

      Tusen takk <3 Han er en søt en <3 God helfg til deg og dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg