HVERDAG- STUPEDAMA!

 

Stupadama er best!

 

Som liten var Stupedama det helt store og i dag vekker det barndomsminner hos nesten alle jeg kjenner, og ikke kjenner. Stupedama har eksistert siden 1962, faktisk. I år er Stupedama tilbake og jeg måtte så klart kjøpe en eske, siden jeg likevel er inne i en uke hvor jeg stapper innpå alt som heter godteri.


Stupedama!

Stupedama kommer tilbake med jevne mellomrom, faktisk. Jeg trur jeg så henne i butikken for ca. 3 år siden også. Mulig hu er å se oftere, men da er det i alle fall ikke alle som får det med seg. Er allerede flere nå som ikke har fått det med seg heller. Men i år er hu i alle fall å finne ved kassen på Rema 1000.


Stupedama bytter litt på badetøyet.

I år er stupedama tilbake til bademoten fra 1970, som tydeligvis var bikini. Hu har endret litt utseende på badedrakten. Det kan også se ut som at badedrakten var litt mindre på 70 tallet. Morsomt å se og lese historien bak Stupedama. Salt lakris er det beste, så jeg syns Stupedama kan komme for å bli. 

 

Er ikke peanøtter en nøtt?

 

__________________________________________________________

#hverdag #stupedama #salt #lakris #brynild #pastiller #barndomsminner

__________________________________________________________

12 kommentarer

Siste innlegg