HERLIGHET JEG ER METT!

 

Jeg er så mett at jeg nesten ikke greier å bevege meg. 

 


Bildet: matpaabordet.no.

Jeg kom nettopp tilbake fra middagen, hvor vi fikk servert vegetarlasange og focaccia brød. Herlighet så sinnssykt god den var! Jeg spiste langt over evne, men det var så verdt det, selv om jeg nå ligger her med en mage som nesten dunker i taket for hver gang jeg puster. Den var så godt at vi måtte inn til kokken på kjøkkenet for å få oppskriften. Jeg måtte bare si det. 

 

Spiser du vegetarmat?

 

____________________________

#hverdag #mat #kosthold #vegetar 

____________________________

14 kommentarer
    1. Det hørtes deilig ut da 🙂 ikke med topp på magen, men selve opplevelsen 🙂 Kos deg videre der. Ok folk å “henge med” også eller? 🙂

    2. frodith: Veldig godt med god mat altså 🙂 Nå har vi nettopp spist kveldsmat, men det orket man ikke så mye av etter den middagen 😛 ha ha.. Veldig ok folk 😀

    3. Så bra at maten smaker! ja det er godt med vegetar når det er tilbredt av noen som kan det…og får litt smak i det…men blir så fort sulten igjen føler jeg…SEr jo kjempe godt ut!

    4. prøvde å kommentere..men skjedde noe…så kanskje kommer det to ganger..men legger inn for sikkerhetskyld..Ser nammmis ut..og ja..det er godt når noen som kan det lager det!! Så bra det er god mat der! kos deg!

    5. Toini: Men den porsjonen jeg tok hadde man vært mett i minst 14 timer 😛 ha ha.. Men ja, det er veldig godt så lenge man er flink på å få frem litt smaker 🙂 Men det syns jeg i grunn gjelder kjøtt også, for jeg syns ikke kjøttsmak er så godt 🙂

    6. Toini: Den kom to ganger, men det er bare hyggelig det 😉 he he.. Hender det blir sånn for meg også, at det blir noe teknisk feil, men så bli det sendt likevel :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg