KRONISK SYK- OPPSKRIFTSBOK MED BILDER .

 

Jeg er av typen som liker å se hva jeg skal lage- det må på en måte se fristende ut for at jeg skal gjøre et forsøk. 

 

Jeg er i fase 2, etter 28 dagers dietten jeg tok for noen uker tilbake. Fase 2 går ut på at man skal bruke alt man har lært i fase 1, altså dietten, men finne sin egen vei som fungerer for seg selv i forhold til livsstil og kosthold. De henger jo ganske mye sammen. Det er ikke bare lett, men jeg tar en dag av gangen. 


1. Oppskriftspermen min. Jeg skal faktisk kjøpe ny perm, da jeg klusset litt stygt på den. Det som står skal stå på ny perm også, bare mye finere.


2. Man får vel litt mer lyst til å prøve å lage disse rundstykkene, nå når man ser hvor gode de ser ut? Og der har du oppskrift og fremgangsmåten også.

Jeg har i alle fall blitt flink til å samle noen oppskrifter i oppskriftsboken min. Faktisk er det en oppskriftsperm. Jeg har til og med prøvd ut flere av tingene som står i den. Jeg liker å se hva oppskriften gir, så jeg har begynt å ta bilder av det jeg lager og teiper de inn i oppskriftsboken. Lettere å friste andre.


3. Jeg bruker Polaroid-kameraet mitt for å få ut bildene, og da er jo kvaliteten litt lav. Men, de ser likevel gode ut, på Poul Pava asjetten. 


4. Og for de som lurer på hvordan Polaroid-kameraet mitt ser ut. Se så fargerik og fin den er! Og den gjør jo en veldig grei jobb da, med bildene. 

Ok, så er dette det eneste bildet jeg har fått inn i oppskriftsboken enda, men flere skal det nok bli. Det er ikke så lenge siden jeg kom på denne ideen, og disse proteinrundstykkene er liksom det eneste jeg har lagd etter at jeg kom på det. Men jeg er i gang, så jeg får bare bake mer og lage mer mat og knipse bilder. 

 

Har du en oppskriftsbok med bilder du har tatt selv? 

 

__________________________________________

#kronisksyk #oppskrifter #bilder #fristende #polaroid

__________________________________________

6 kommentarer
    1. Så smart..og kvaliteten på bildene spiller jo ingen rolle..man kan jo også skrive ut et bilde på en skriver..med farger.. Jeg har en oppskrift bok, som jeg har skrevet ned litt i..men går i perioder..og lurere med perm..da kan man ta ut selve arket…

    2. frodith: Ja, veldig kjekt å samle alt på et sted 😀 Ja, jeg begynner i alle fall å merke at energien stiger- kom nettopp hjem fra en 7 kilometers tur med Petter. WOOP WOOP- 7 km altså! 😀

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei, bare man ser hva det er og det ser fristende ut, så er det greit 🙂 Dette bilder er også i farger altså 😛 he he.. Ja, veldig kjekt med perm og det å kunne ta ut arket, så slipper man å ha hele permen der man lager mat- jeg har jo så sykt lite benkeplass også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg