MARY KAY- BEAUTY ON THE GO #1

 

Helg, jobb eller kveld – den perfekte høststilen er bare noen få minutter unna. 

(Alle bilder er i fra Mary Kay sine egne sider).

Bilderesultat
Mary Kay Compact, fylt med fargene som er brukt i stilene under. 

 

The weekend face

Fyll Mary Kay Compact med fargene du vil bruke i helgen. Ansiktet er på forhånd renset og klar med foundation i riktig nyanse. Selv bruker jeg TimeWise-serien til Mary Kay og foundation i nyansen Ivory 4. Jeg er veldig lys i huden og bruker derfor produkter med høy solfaktor for enda bedre beskyttelse. 

Følg opp med naturlige nyanser på øyenlokk og kinn. Avslutt med et lag mascara og en sveip med leppeglans, så er du klar for helgen med en mild og naturlig look.

 

Looken på bildet: 

Mary Kay – CC Cream Sunscreen SPF 15

Mary Kay – Mineral Eye Color Ballerina Pink, Crystalline og Rosegold (sistnevnte er utgått, men Antique Rose er nært liggende lik)

Mary Kay – Mineral Cheek Color Shy Blush

Mary Kay – Lash Love Mascara Black

Mary Kay – Nourishine Plus Lip Gloss Pink Luster

 

The Work Face

Påfør concealer der det er nødvendig. Da får du en mer polert finish når du bruker de samme Mary Kay-produktene. Legg på eyeliner, litt rouge samt et lag mascara for å få den rette kontorstilen. Avslutt med leppestift i en effektfull nyanse, så er du klar for dagens møte! 

Looken på bildet: 

Legg til

Mary Kay – Perfecting Concealer

Mary Kay – Translucent Loose Powder

Mary Kay – Brown Definer Pencil Brunette 

Mary Kay – Eyeliner Black

Mary Kay – Gel Semi-Matte Lipstick Always Apricot

 

The After-Five Face

Nå skal glamouren på! Påfør mer øyenskygge for å gjøre øynene mer intense, og avslutt med eyeliner i en vinge for å gi stilen litt ekstra drama. Slå an tonen for kvelden med et lag mascara til og en leppestift med mer pigment. Så er du klar for høsten lange kvelder. 

Looken på bildet:

Legg til

Mary Kay – Ultimate Mascara Black

Mary Kay – Gel Semi-Matte Lipstick Powerful Pink

 

På vei inn på lager hos meg: Mary Kay Compact fylt med Mineral Eye Color Ballerina Pink, Crystalline og Antique Rose, Mineral Cheek Color Shy Blush og Gel Semi-Matte Lipstick Powerful Pink. Ta gjerne kontakt hvis du ønsker å sette farge på høsten med denne flotte looken for lange høstkvelder. 

***

Hvis du har spørsmål om produktene/pris er du hjertelig velkommen til å kontakte meg via facebooksiden min, på mail [email protected], eller bare her på bloggen. Jeg svarer så fort jeg kan. Følg gjerne facebooksiden min for oppdateringer på produkter og priser.

 

Er du klar for å sette farge på høsten? 

 

____________________________________________________________________

#marykay #frittståendehudpleiekonsulent #kosmetikk #sminke #thelook #høst #farger 

____________________________________________________________________

6 kommentarer
    1. Jeg bruker svært lite make up nå, blir bare litt for å dekke flekker og mørke ringer + litt pudder og rough. Hvis jeg der i mot gjør en innsats, så bruker jeg mye brunfarger :o))

    2. Vera Lynn: Jeg har liksom ikke tid til å styre så mye med det, så det blir som regel bare foundation (som ikke er et sminkeprodukt, men et hudpleieprodukt), eyeliner og mascara 🙂 Har jeg litt god tid bruker jeg gjerne litt rouge for å få lit farge i kinnene- ellers er jeg helt fargefri 😛 ha ha.. Men skal jeg noe så bruker jeg gjerne bittelitt øyenskygge og noe på leppene i tillegg 🙂

    3. Ja…det er jo fremdeles noen som har egne øyevipper også, selv om jeg synes flere og flere har løsvipper. Midt på en vanlig torsdag morgen til og med… 😀 Fin sminke da 🙂

    4. frodith: He he.. Ja, heldigvis finnes det slike som oss som har egne vipper 😉 Jeg hadde aldri klart å bruke løsvipper altså 😛

      Jeg syns sminken er veldig fin- ikke ekstrem på noen måte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg