HVERDAG- EN LITEN KVELDSTUR.

 

Dagen begynte ganske teit! 

 

Kort fortalt fikk jeg ikke tatt medisinene mine på tiden i går, men siden jeg ikke har direkte gode dager for tiden, så turte jeg ikke la være å ta de. Jeg tok heller en lavere dose i håp om at hangoveren jeg får av bivirkningene ikke skulle bli for ille i dag. Jeg skulle være på jobb klokken åtte i dag. Det skjedde ikke.

Jeg var helt i koma til klokken var rundt ni i dag tidlig og etter det tok det likevel enda en halvtime før jeg greide å kave meg ut av sengen. Jeg fikk ikke gått skikkelig morgentur med Petter, men siden jeg likevel ikke fikk jobbet full dag var det ikke verdens undergang. Jeg var ikke på jobb før klokken blei elleve.


Fra dagens kveldstur. 

Hangoveren satt i ganske lenge, men det var heldigvis ikke så ille som ved full dose. Jeg kom meg gjennom arbeidsdagen liksom. Petter fikk bare en rett ut i grøften for å tisse-tur når jeg kom hjem. Vi kom nettopp inn fra en kveldstur nå. Det blei den vanlige runden, men han har i alle fall fått en grei tur i dag. 

Jeg har fått tatt medisinene mine på tiden i dag, så i morgen regner jeg med at jeg greier å stå opp til vanlig tid. Da får i alle fall Petter en skikkelig tur før jeg skal på jobb. Nå sover han etter kveldsturen og venter i grunn bare på å få kveldsmat. Jeg skal ikke bevege en muskel til resten av kvelden. 

 

Har du hatt en bra dag i dag?

 

_________________________

#hverdag #kveldstur #hangover

_________________________

14 kommentarer
    1. Hmmm – så trasig at du får det sånn! Min dag har vært mye jobb… alle mandager er sånn… jaja, får se om det blir bedrere i morra! Klemmer <3

    2. Uff..det er ikke noe god følelse..Jeg har jo også en medisin som mange får hangover av om de tar de for sent..Sarotex. Men det får ikke jeg..for før måtte jeg huske å ta den kl 20, og det glemte jeg jo hver kveld..nå tar jeg den når jeg legger meg, og våkner og står opp ca kl 0730 hver dag..er ikke spesielt trøtt når jeg først står opp..Men jeg er nok en av de heldige som ikke får sånne bivirkninger…hihih..for det er helt umulig å huske piller sånn midt på kvelden…Håper du kommer inn i rutiner…Sov godt!

    3. Margrethe: Den bivirkningen der er skikkelig teit- ødelegger jo ofte for hele dagen liksom :O Men men, i går gitt det jo passe greit, likevel 🙂

      Håper resten av uken blir bedre da 😀

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ha ha- det er Sarotex jeg blir slik av- jeg kaller den bare sovemedisinen min, for to timer etter jeg tar den så sovner jeg sittende uten å merke det, jeg blir liksom akutt trøtt, så jeg må planlegge og holde meg i bevegelse ganske nøyaktig klokken åtte hver kveld 😛 Jeg har alarm på ti på seks for at jeg skal huske det, men i går var jeg jo ikke hjemme når jeg skulle ta den og da blei det litt seint da 😛 Men det hjalp jo litt å ta mindre dose, selv om det hang i ganske lenge da også 😛 Jeg vil helst slutte på Satotex, men legen har ikke noe annet å i gi meg, så jeg får ikke lov..

    5. Atle Lundhaug: Det er rart hvordan minuttene skal ha så mye å si 🙂 Håper ikke du bommer like mye som meg da, så hu slipper hangover 🙂

    6. Etdiktomdagen: Den medisinen er dritteit. Men har blitt mye flinkere til å huske den da- har på alarm, men det hender jeg glemmer hva jeg skal når jeg har reist meg likevel 😛 he he..

      Takk- han er jo en søt liten en han der <3

    7. Mia: Ja, jeg kaller disse medisinene mine for sovemedisin jeg, for man blir akutt trøtt av de og sovner nesten uten at man merker det selv, og så får jeg så sykt hangover hvis jeg tar de for seint- da må jeg liksom nesten sove i 12 timer for at det skal gå over, og det går jo ikke når man stort sett bare har tid til 8 timer søvn 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg