HVERDAG- JULEBORD.

 

Så var det den tiden på året igjen da. 

 

I dag er det julebord som står for tur. Jeg kjenner dagen kom litt brått på, selv om jeg har visst om det i over en måned. Slik er det vel alltid. Petter har fått en kløvtur i dag, så han er sliten og trenger kun en liten tissetur rett før vi drar. Og så lufter onkelen min han litt i kveld når han kommer hjem fra jobb. Da er Petter fornøyd i alle fall. Så får vi se om jeg overlever kvelden. 

Nå må jeg få rumpen i gir her så jeg rekker å gjøre litt småtterier før vi skal av gårde. Jeg må støvsuge litt, og helst vaske gulv. Og så er det å komme seg inn i kjolen. I år gadd jeg helt seriøst ikke det kjolemaset som i fjor, så i år blir det gjenbruk av den fra i fjor. Det for pokker ta meg duge altså! Nei, på tide å komme i gang her. Tiden flyr så fort når man har “god tid”. 

 

Har du vært på, eller skal du på julebord i disse tider? 

 

________________

#hverdag #julebord

________________

8 kommentarer

Siste innlegg