FOTO- JEG TRENGER HJELP MED EN SOPP.

 

Selv om jeg ikke liker å spise sopp syns jeg de er utrolig flotte og fascinerende å se på.

 

Her om dagen var jeg en liten tur i skogen med Petter. Kameraet var med og jeg hadde øynene åpne for sopp. Håpet er alltid å finne en flott sopp jeg kan ta bilde av. Her om dagen fant jeg en sopp jeg syns var utrolig flott. Den var så klar og fin i fargen og lyste opp skogbunnen der den sto. Jeg fant kun én. 


Bildet er uredigert, så fargene er slik kameraet fanget det.

Jeg har aldri sett en slik sopp før, så jeg veit ikke hva den heter, eller om dette er standard utseende på den. Jeg fant som sagt kun denne ene, så jeg har ingenting å sammenligne med. Ikke greier jeg å google den frem heller. Så da lurer jeg på om det er noen som kan hjelpe meg med hva slags sopp dette er?

 

Veit du hva denne soppen heter? 

 

_____________________

#foto #sopp #hjelp #farger

_____________________

24 kommentarer

Siste innlegg