MORGENTUR MED MORGENTRØTTE TROLL.

 

Vi er ikke alltid like våkne på morgenturen.

 

I natt våknet jeg klokken to av at jeg holdt på å tisse på meg. Jeg var så sykt tørst i går kveld, så jeg drakk sikkert 1 liter vann rett før jeg la meg. Da må man opp å tisse på natten da. Jeg våknet på nytt klokken seks av at jeg måtte tisse igjen. Orket ikke stå opp da, men etter å ha ligget våken siden klokken seks sto jeg opp klokken syv. Da tok vi like gjerne morgentur.

Vi gikk over golfbanen så de kunne få løpe litt. Viktig å strekke på beina og vi får passe på mens vi kan- fra mandag av er det båndtvang! Ikke at vi overholder den slavisk, det veit alle, men vi er påpasselige på hvor vi bryter båndtvangen. Midt på golfbanen er ikke det verste stedet, så det er vel bare til å håpe på at de ikke har råd til vedlikehold i år heller.

Det var ikke akkurat mye fart på de. En smule morgentrøtte. Det var i og for seg jeg også, så for min del var det greit de ikke var fulle i fart så jeg slapp å måtte se alle veier for å vite hvor de var. Noen ganger er det veldig greit med en rolig morgentur. Vi møtte på en jogger, som så ut til å skulle legge på sprang andre vei når han så oss. Han greide tilslutt å si hei.

Etter turen var det bare til å legge seg til å sove igjen, syns Petter og Ellinor. Jeg fant ut at jeg skulle bare Cupid, så han er nybadet og fin. Han syns det var en smule unødvendig, så han gikk å la seg under teppet sitt i sofaen så fort han var ferdig. Nå skal jeg snart sette igjen med å dampe sofaen og rydde og vaske litt her og der. Det trengs innimellom det også.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#foto #morgentur #hund #irskulvehund #tur

6 kommentarer
    1. Fint med en morgentur. Kroppen er nesten bra etter ei kule med influensa men nesa renner. Bør vel ta det med ro i senga i kveld hvertfall 1 time. Men mat blir det har både pølser makaroni og egg + litt anna jeg kan velge i. Så sånn er livet i 8 etg hos meg. Ha en fin kveld.

      1. Huff, influensa er noe møkk- bra du er nesten helt frisk igjen 🙂 Høres ut som at du har nok mat å kose deg med- jeg hadde valgt pølser 😉 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg