JAG ÄR INTE DÖD ÄN, DET BARA LUKTAR SÅ.

 

Jeg er sikker på at PT’en min prøver å ta livet av meg! 

 

Jeg har gruer meg bittelitt til denne PT-timen fordi jeg ikke har fått trent skikkelig siden torsdag i forrige uke. Jeg kan ikke huske om jeg kan kalle den dagen for en “skikkelig” treningsøkt heller. Jeg var jo på spa på fredagen, lå rett ut hele helgen så jeg ikke fikk trent min tredje økt den uken, og hadde en skikkelig dårlig økt nå på tirsdagen. Da er man ikke helt i form.

Jeg husker heller aldri fra gang til gang hva vi skal gjøre under timen, så jeg greier ikke helt å forberede hjernen heller, på annet enn at jeg sikkert kommer til å stryke med. I dag trudde jeg faktisk at jeg skulle dø! Hu tok meg igjennom noen nye styrkeøvelser og de var tunge så inn i helvete. Seriøst, jeg trudde flere ganger at jeg skulle miste både 10 og 20 kg i hodet.

Jeg er jo så redd for å slå meg, eller å få ting i hodet- jeg kan ikke bli dummere enn det jeg er- så jeg får jo en smule noia og da går det nesten galt da. Det gikk bra altså. Jag är inte död än, det bara luktar så- jeg husker ikke siste jeg svettet så sykt mye. Det var en tung treningsøkt. Helt sikkert kjempebra og effektiv, så jeg får være fornøyd med det, at jeg gjennomførte.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #styrke #pt

6 kommentarer
    1. Jeg synes du er veldig tøff Elin, står på som bare det. Og jeg er latere enn EVER: Sånne PT-er er fæle tror jeg.. Ville aldri orket jeg… 😮

    2. Når jeg leser din beskrivelse av øktene så er det nok lenge til du dør av dette. Jeg har faktisk en PT lisens og må skuffe deg med å si at du nok bare har funnet komfortgrensen din :)) Det blir verre……..mye verre når du når smertegrensen. Bare tull selvfølgerlig, men styrketrening blir alltid tungt for etterhvert som du blir sterkere så legger du på mer vekter å se da blir det tungt igjen. En ting er derimot sikkert prøv det du startet opp med og nesten spydde, det blir fryktelig lett og du blir glad.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg