HVERDAG- OPPDATERING UKE 1 OG 2.

 

En liten oppdatering over de to første ukene i det nye året. Jeg henger liksom litt etter da, kan du si. 

 

Uke 1

 

Mandag: Statusen som beskrev årets første dag.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Verdens beste Frodith lager de flotteste luene ever!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Når man bestiller ting på nettet kan man noen ganger få seg en liten overraskelse. Noen ganger er man jo til og med heldig. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg gjort ting jeg ikke kan, igjen. Denne gangen har jeg prøvd meg på hjemmelagde hundekjeks. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: I morgen skjer det! For første gang på et halv år skal jeg jobbe full dag. Det er stort! Trykk her hvis du vil lese om det. 

Ellers har jeg hatt en gøy treningsøkt, for typ første gang i mitt liv. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Hviledag, eller noe sånt. 

 

Lørdag: Nesten som en oppdagelsesferd. Det føles slik når man etter 7 år i en by besøker plasser for første gang.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: En kilometer med strand. Flott tur, altså. Oppdagelsesferden liksom bare fortsatte i dag. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Uke 2

 

Mandag: Hviledag, igjen, visstnok. 

 

Tirsdag: Petter har hatt sin første tur med kløv. Det var stas.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Et år i farger. Det kan bli bra. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: En smule tortur! Jeg har trent igjen. Trykk her hvis du vil lese om det. 

 

Fredag: En liten oppdatering om Petter og de grønne prikkene på øyet hans. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg funnet en ring som minner meg om Nakenfisen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Frodith sin ballongutfordring. Det er lenge siden jeg hadde det så gøy med ballonger, i grunn. Frodith er veldig gøyal av seg. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra ballongutfordringen. 

 

Søndag: Vi tar en rolig dag i dag. Det er lov på en søndag.


Trykk på bildet for å komme til innlegget.

Selv om vi skulle ha en rolig dag tok vi en liten tur på stranden i det fine været. Man må liksom ut når det er så flott vær.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

I tillegg er jeg fra og med i dag no more rosablogger!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var mine to første uker i det nye året. Må si jeg har vært aktiv i forhold til tidligere. Formen er liksom mye bedre enn det var, og det er veldig, veldig deilig. Et par stille dager blir det innimellom, men det må nesten være lov, syns jeg. Jeg gjør så godt jeg kan, liksom. 

 

Hvordan var begynnelsen på det nye året for deg?

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. To fine uker her da..som går opp å ned..akkurat som livet..hihih..masse flotte innlegg ihvertfall!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg