FOTO- EN LITEN TUR PÅ STRANDEN.

 

Når det er sol på helt blå himmel må man nesten ut uansett. 

 

Mens Petter og Musika sov frokost tok jeg opp jobben igjen med å prøve å fikse designet mitt litt. Selv om jeg snart har blogget her i et år, er jeg ikke helt ferdig med designet. Litt småplukk gjenstår. Jeg prøver veldig å finne ut hvordan jeg kan gjøre skriften for dere større når dere legger igjen en kommentar.

Det er ikke bare lett! Men jeg har ikke gitt opp. Jeg skal prøve litt til etter jeg har fått litt mat i magen. Jeg er sulten! Jeg fikk ikke til alt det jeg ville, men jeg greide etter mye om og men å endre på headeren min. Den forrige var så sammentrykt og fikk meg til å se ut som en litt rund og god kortvokst.


1. Kløven er fortsatt kun fylt med en pute på hver side for fylden sin skyld.  

Etter det tok Petter og jeg en aleinetur bort på stranden. Det er viktig med aleinetid også. I tillegg er Musika ung enda, så vi trenger ikke overdrive turgåingen. Petter fikk heller gleden av å bære kløv. Han har kanskje ikke helt skjønt poenget med det, men han har ikke noe mot det, så da er det jo bare greit. 


2. Det er helt nydelig vær ute i dag også. 

Været er utrolig fint i dag, så selv om det er søndag og vi mest hadde lyst på en hviledag måtte vi ut å tusle litt likevel. Når solen står høyt på en helt blå himmel blir det for dumt å bare sitte inne, hviledag eller ei. Det er ikke så langt bort til stranden. En liten kilometer bare, så det er overlevbart.


3. Denne tok jeg med meg hjem. 

Jeg glemte helt bort å legge kameraet til lading i går, noe jeg kom på i det jeg skulle ut døren. Da var det bare å la kameraet bli hjemme og heller knipse noen få bilder med mobilen. Det blir ikke like bra bilder, men det duger. Ikke får jeg lyst til å ta så mange bilder da heller. Men noen få bilder måtte det bli. 

Vi fikk en grei tur bort på stranden og hjem igjen. Vi brukte ikke mer enn 45 minutter frem og tilbake, og la bak oss 3.4 kilometer. Helt innafor når man i utgangspunktet skal bruke søndagen til å slappe av og samle krefter til en ny uke som begynner i morgen. Vi nyter de flotte dagene når vi kan. 

 

Har dere vært på en søndagstur i dag?

 

_________________________

#foto #stranden #sol #søndag

_________________________

18 kommentarer

Siste innlegg